Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej PSP w Ostrołęce. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator do spraw dostępności
kpt. Marcin Nalewajk
e-mail: mnalewajk@straz.ostroleka.pl
telefon: 29 7694404
Podstawa prawna
Materiały
Informacja dla osób z niepełnosprawnościamiInformacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 17.06.2025 14:17 st. kpt. Adrian Stupski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Marcin Nalewajk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 17.06.2025 14:17 st. kpt. Adrian Stupski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP