W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!
W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 15.00 - 16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Miejskiego tel. +48 477716300

Skargi/wnioski można składać:

– listownie na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Bobrzańska 6a 61-248 Poznań
– osobiście w Kancelarii Ogólnej KM PSP Poznan ul. Bobrzańska 6a 61-248 Poznań
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej 
http://www.epuap.gov.pl/
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres strazpozarna@kmpsp.poznan.pl  z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr
61 22 20 315

{"register":{"columns":[]}}