W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno - Kadrowa

Stanowisko: Stażysta

str. mgr Katarzyna Jaroń

Telefon: +48 47 851 70 04

Faks: +48 32 294 45 46

email: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

 

Stanowisko: Starszy Inspektor

Joanna Paszkowska

Telefon: +48 47 851 70 03

Faks: +48 32 294 45 46

email: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

  

 

Do zadań Sekcji Organizacyjno - Kadrowej należy w szczególności:

W zakresie zadań kadrowych:

  • realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
  • weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
  • ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
  • kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.

W zakresie zadań organizacyjnych:

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
  • udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
  • udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
  • prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  • organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
  • koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.

W zakresie zadań archiwizacyjnych:

  • organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
  • prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
  • współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
  • udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.12.2020 09:21 mł. asp. Jarosław Mroźla
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Jarosław Mroźla
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 10.0 06.03.2024 14:35 Bartosz Sobczyk
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 9.0 30.01.2024 11:22 Bartosz Sobczyk
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 8.0 15.01.2024 12:12 Bartosz Sobczyk
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 7.0 20.04.2022 12:19 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 6.0 20.04.2022 12:18 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 5.0 01.03.2022 09:38 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 4.0 27.12.2021 13:05 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 3.0 19.02.2021 17:48 mł. asp. Jarosław Mroźla
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 2.0 09.12.2020 12:32 mł. asp. Jarosław Mroźla
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 1.0 05.12.2020 09:21 mł. asp. Jarosław Mroźla

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}