W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej PSP w Garwolinie

Komenda Powiatowa PSP w Garwolinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej PSP w Garwolinie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-28

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Wyłączenia

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • pochodzą z różnych źródeł. Napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów
  • niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • pochodzą z różnych źródeł

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-21

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. kpt. Świąder Sebastian.
  • E-mail: sswiader@kpgarwolin.pl
  • Telefon: 25 682 22 88

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie
  • Adres: Garwolin
    ul. Targowa 2A
    08-400 Garwolin
  • E-mail: garwolin@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 25 682 22 88

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek komendy znajduję się przy ul. Targowej gdzie znajduję sie brama główna dla pojazdów i osób pieszych. Do wejścia głównego w budynku prowadzi podłoże utwardzone(płyty betonowe) z jednym kilkucentymetrowym stopniem.

W korytarzu znajduje się osoba odpowiedzialna za organizację wejścia do budynku osób postronnych.

W budynku brak jest windy, dlatego dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.

Brak jest toaleta dla osób niepełnosprawnych.

Z uwagi na brak możliwości przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

Do komendy i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku  Komendy nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo

Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.

Deklaracja została poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 28.03.2024r.

{"register":{"columns":[]}}