W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Stażysta

st. str. mgr Agnieszka Piechowiak

tel. +48 76 835 77 27

e-mail: piechowiak@straz.glogow.pl

 

Starszy Asystent

Dominika Szołtysek

tel. +48 76 835 77 14

Do zadań sekcji kadrowo – organizacyjnej należy w szczególności:
1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
2. prowadzenie sekretariatu komendanta powiatowego;
3. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódcy jednostki ratowniczo – gaśniczej;
4. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
5. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
6. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
7. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
8. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
9. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
10. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
11. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
12. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
13. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
14. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
15. prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i stosowaniem instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
16. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
17. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
18. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
19. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
20. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (służby).
 

{"register":{"columns":[]}}