W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

KP PSP Goleniów - inspektor ds. finansów

KP PSP Goleniów - inspektor ds. finansów
2023-06-26 15:00
 

Komenda Powiatowa PSP w Goleniowie, Goleniów gen. Władysława Andersa 8 wejście od strony ul. Prusa
  • KIEDY

    26 czerwca 2023 (poniedziałek)

    godz 15:00

    DODAJ DO KALENDARZA
  • GDZIE

    Komenda Powiatowa PSP w Goleniowie

    Goleniów gen. Władysława Andersa 8

    wejście od strony ul. Prusa

OGŁOSZENIE O NABORZE DO SŁUŻBY CYWILNEJ NA STANOWISKO INSPEKTORA

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie  poszukuje kandydatów na stanowisko:
 

Inspektor  ds. finansów, w sekcji ds. finansów

 

Liczba stanowisk pracy  i  wymiar etatu: 1


Miejsce wykonywania pracy:

Goleniów

 

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
ul. gen. Wł. Andersa 8
72-100 Goleniów

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30. Praca w siedzibie jednostki, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wyjazdy służbowe i szkolenia, pracownik kontaktuje się
z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz innymi podmiotami zewnętrznymi.

Miejsce pracy na pierwszej kondygnacji budynku, pomieszczenie ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne), występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom
z uszkodzonym słuchem.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom
    i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków
    i pracowników cywilnych,
  • prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych,
    a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczek na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,
  • sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,
  • sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,
  • opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
  • naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnych
    i funkcjonariuszy.

 

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lub w księgowości,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  • asertywność, komunikatywność, kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek /kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
  • Kopia innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2023 r
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
    ul. gen. Wł. Andersa 8
    72-100 Goleniów

    Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem:
    „Oferta pracy w służbie cywilnej– inspektor ds. finansowych”
 

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w II etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-goleniow (zakładka „wyniki naboru” ) w dniu 27 czerwca 2023 r.  

Sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna odbędą się w dniu 28 czerwca 2023 r. o godz. 900.

Wyniki z testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń
w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej
www.gov.pl/web/kppsp-goleniow (zakładka „wyniki naboru” ) w dniu 29 czerwca 2023 r.  

Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
  • Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II, oznacza rezygnację
    z udziału w postępowaniu.
  • Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3
    miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.
  • Przewidywany mnożnik na stanowisku 1,648 (kwota wynagrodzenia zasadniczego ~ 3600 zł brutto).
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 4317915

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby
z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:
• złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
• spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
• po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

Materiały

Ogłoszenie o naborze do służby cywilnej na stanowisko inspektor ds. finansów
20230616​_Ogłoszenie​_-​_inspektor​_ds​_finansów​_(122529).pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.06.2023 13:03 bryg. Marek Michalak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Marek Michalak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
KP PSP Goleniów - inspektor ds. finansów 1.0 15.06.2023 13:03 bryg. Marek Michalak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}