W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

Godziny przyjęć interesantów: wtorek każdego tygodnia w godz. 9:00 - 10:00 oraz 15:30 - 16:30

Komendant, jego zastępca lub upoważniony pracownik Samodzielnego Stanowiska Pracy ds. Organizacyjnych przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu.

Skargi i wnioski można składać osobiście jak również listownie przesyłając na adres:

 

KOMENDA POWIATOWA

PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
W KWIDZYNIE

ul. Sportowa 3, 82-500 Kwidzyn

 

lub też wysyłając drogą elektroniczną na adres: sekretariat.kwidzyn@straz.gda.pl

 

Tryb rozpatrywania

 

  • Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).

  • Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

  • Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
    Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

  • Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.

 

UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu

                 wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 22:00 Piotr Sztypka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Piotr Sztypka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 23.09.2020 22:57 Piotr Sztypka
Skargi i wnioski 1.0 23.09.2020 22:00 Piotr Sztypka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}