W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-01-15.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Powody braku spełaniania wymagań

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-01.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-01-15.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje się przy ul. Sportowej 3 gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Wejście do budynku zlokalizowane jest w centralnej części obiektu. Od bramy wjazdowej do głównego wejścia prowadzi utwardzona nawierzchnia bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na teren komendy można również wjechać samochodem po uprzednim otrzymaniu zezwolenia.

Wejście do budynku znajduje się od strony wewnętrznego placu. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. Budynek nie jest wyposażony w windę. Na parterze i piętrze budynku znajduje się toaleta.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Aplikacje mobilne

  • Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

  • Koordynator ds. dostępności – kpt. Krzysztof Skoczek, e-mail: krzysztof.skoczek@straz.gda.pl, tel. 47 741 82 58

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności.pdf 0.44MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego za 2020 r.
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_za​_2020​_r.pdf 0.10MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.pdf 0.88MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.pdf 0.86MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 22:52 Piotr Sztypka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Krzysztof Skoczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 16.0 15.01.2024 12:45 Dominika Hyz
Deklaracja dostępności 15.0 15.01.2024 12:44 Dominika Hyz
Deklaracja dostępności 14.0 15.01.2024 12:43 Dominika Hyz
Deklaracja dostępności oraz informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami bądź niepełnosprawnościami 13.0 18.01.2023 13:22 Michał Wendt
Deklaracja dostępności oraz informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami bądź niepełnosprawnościami 12.0 13.01.2023 10:11 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności oraz informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami bądź niepełnosprawnościami 11.0 03.03.2022 16:20 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności oraz informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami bądź niepełnosprawnościami 10.0 04.10.2021 13:03 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności 9.0 04.10.2021 12:50 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności 8.0 04.10.2021 08:06 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności 7.0 01.10.2021 15:25 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności 6.0 16.06.2021 12:31 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności 5.0 16.06.2021 12:11 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności 4.0 16.06.2021 12:10 Krzysztof Skoczek
Deklaracja dostępności 3.0 08.01.2021 13:50 Piotr Sztypka
Deklaracja dostępności 2.0 24.09.2020 23:05 Piotr Sztypka
Deklaracja dostępności 1.0 23.09.2020 22:52 Piotr Sztypka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}