W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno - komunikacyjnej:

kpt. mgr inż. Dariusz Kaczor
tel: (17) 224 76 46
e-mail: kplancut@podkarpacie.straz.pl

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie realizując obowiązek wynikający z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (DZ. U. z 2019 poz. 1696) przekazuje dane koordynatora wyznaczonego do spraw dostępności

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.11.2020 09:50 st. sekc. Paweł Pieniążek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. sekc. Paweł Pieniążek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 2.0 23.11.2020 09:51 st. sekc. Paweł Pieniążek
Koordynator do spraw dostępności 1.0 23.11.2020 09:50 st. sekc. Paweł Pieniążek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}