W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

26.03.2024

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej PSP w Międzychodzie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-08-31
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-26

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • pochodzą z różnych źródeł
  • niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-08-31
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-26

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością cyfrową prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest str. Radosław Dziubczyński, adres poczty elektronicznej radoslaw.dziubczynski@psp.wlkp.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 77 18 306. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-architektonicznej w KP PSP w Międzychodzie jest str. Radosław Dziubczyński (adres e-mail radoslaw.dziubczynski@psp.wlkp.pl, nr telefonu 47 77 18 306).

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Międzychodzie
  • Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Zewnętrzna 4
    64-400 Międzychód
  • E-mail: kppspmiedzychod@psp.wlkp.pl
  • Telefon: 47 77 18 300

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  1. Wejście do budynku znajduje się od ulicy Iczka. Ograniczony dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdu, przy wejściu jeden stopień o wysokości 16cm.
  2. Budynek nie posiada windy, dlatego dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.
  3. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
  4. Brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  5. W korytarzu znajduje się stanowisko podoficera odpowiedzialnego za organizacje wejścia osób postronnych do budynku komendy.
  6. W budynku brak jest pętli indukcyjnych, informacji głosowych lub w języku brajla.
  7. Do wszystkich pomieszczeń w komendzie mogą wejść osoby z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
  8. W budynku komendy nie można skorzystać z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
  9. Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

 


Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.

Materiały

Raport o dostpnođci KP PSP Międzychód
Raport​_o​_dostępności​_KP​_PSP​_Międzychód.pdf 2.70MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.10.2020 11:06 Przemysław Lubik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. str. Radosław Dziubczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 11.0 26.03.2024 12:12 Krystian Rybarczyk
Deklaracja dostępności 10.0 27.03.2023 13:20 Krystian Rybarczyk
Deklaracja dostępności 9.0 16.03.2023 13:48 Krystian Rybarczyk
Deklaracja dostępności 8.0 28.03.2022 11:33 Krystian Rybarczyk
Deklaracja dostępności 7.0 23.03.2022 09:55 Krystian Rybarczyk
Deklaracja dostępności 6.0 24.03.2021 13:54 Martin Halasz
Deklaracja dostępności 5.0 24.03.2021 09:43 Martin Halasz
Deklaracja dostępności 4.0 24.03.2021 09:42 Martin Halasz
Deklaracja dostępności 3.0 24.03.2021 09:42 Martin Halasz
Deklaracja dostępności 2.0 23.03.2021 14:52 Martin Halasz
Deklaracja dostępności 1.0 08.10.2020 11:06 Przemysław Lubik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}