W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy (ul. Kopernika 4, 56-400 Oleśnica), tel. 71 314 20 91, fax. 71 314 70 25, e-mail: sekretariat@straz.olesnica.pl
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (50-552 Wrocław, ul. Borowska138,  e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl)
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie na podstawie art. 6 ust
    1 lit c, d i e RODO – w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.
  4. Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych, właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek ochrony przeciwpożarowej.
  5. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy przepisów odrębnych ustaw.
  6. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    1. żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    2. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA MONITOING WIZYJNY

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH dla Wnioskodawcy ust. 1 i 2 RODO*)

Administrator Danych Osobowych, kontakt:

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy;
ul. Kopernika 4, 56-400 Oleśnica, e-mail:
sekretariat@straz.olesnica.pl

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych  telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu „Rozpatrzenia i realizacji wniosku
o zabezpieczenie/udostępnienie nagrania z monitoringu wizyjnego”,
w myśl art. 6 ust. 1 lit. c (obwiązek archiwizacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj.: wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.

Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, którym Administrator udostępnia dane osobowe (np. wykonawcy usług pocztowych i kurierskich) oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora (np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentów, firma zapewniająca wsparcie techniczne IT).

Obowiązek podania danych osobowych:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego celu.

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także prawo ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wymienione prawa mogą być ograniczone, kiedy Administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego lub występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

Prawo do sprzeciwu:

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a po jego upływie w celach archiwalnych zgodnie z okresem przewidzianym w "Jednolitym rzeczowym wykazie akt Państwowej Straży Pożarnej"- 5 lat od zakończenia sprawy.

*RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych

 

Materiały

Administrator Danych Osobowych (RODO)
Administrator​_danych​_osobowych.doc 0.03MB
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Inspektor​_Ochrony​_Danych.doc 0.03MB
Klauzula informacyjna dla petentów
Klauzula​_informacyjna​_dla​_petentów.docx 0.02MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzeniem działań ratowniczych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej
Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_w​_związku​_z​_prowadzeniem​_działań​_ratowniczych​_przez​_jednostki​_ochrony​_przeciwpożarowej.docx 0.02MB
KLAUZULA INFORMACYJNA dot. upoważnienia do przeprowadzenia czynność kontrolno-rozpoznawczych
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_dot​_upoważnienia​_do​_przeprowadzenia​_czynność​_kontrolno-rozpoznawczych.doc 0.04MB
Klauzula informacyjna dot. osób składających skargi i wnioski na podstawie przepisów KPA
Klauzula​_informacyjna​_dot​_osób​_składających​_skargi​_i​_wnioski​_na​_podstawie​_przepisów​_KPA.doc 0.04MB
Klauzula informacyjna wnioski o udostępnienie informacji w trybie ustawy Prawo o ochronie środowiska
Klauzula​_informacyjna​_wnioski​_o​_udostępnienie​_informacji​_w​_trybie​_ustawy​_Prawo​_o​_ochronie​_środowiska.doc 0.04MB
Klauzula informacyjna dot. upoważnienia do przeprowadzenia czynność kontrolno-rozpoznawczych -odbiorowych
Klauzula​_informacyjna​_dot​_upoważnienia​_do​_przeprowadzenia​_czynność​_kontrolno-rozpoznawczych​_​_odbiorowych​_.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2021 15:35 Łukasz Słoma
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Łukasz Słoma
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula informacyjna 9.0 26.10.2023 13:04 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 8.0 28.02.2023 09:20 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 7.0 09.02.2023 09:40 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 6.0 09.02.2023 09:36 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 5.0 18.01.2022 11:52 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 4.0 18.01.2022 11:50 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 3.0 18.01.2022 11:29 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 2.0 14.12.2021 13:43 Łukasz Słoma
Klauzula informacyjna 1.0 31.03.2021 15:35 Łukasz Słoma

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}