W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób zatrudnionych/pełniących służbę w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych pracowników i funkcjonariuszy KP PSP w Piasecznie

Klauzula informacujna dotycząca osób zatrudnionych/pełniących służbę w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

 

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej, w Piasecznie, ul. Staszica 19  tel./fax. 22 756 72 43  mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie  został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem:
  • w służbie cywilnej,
  • lub na stanowisku cywilnym,
  • lub pełnieniem służby w PSP,

w zależności od formy zatrudnienia, w Komendzie Powiatowej  Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie  , na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie wskazanym w przepisach prawa, a w zakresie danych osobowych, które dostarczone zostałyby do Administratora przez Panią/a dodatkowo, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Przetwarzanie prowadzone jest także w oparciu o inne przepisy prawa, w szczególności o ustawę o Państwowej Straży Pożarnej, ustawę o służbie cywilnej, Kodeks Pacy - w zależności od formy zatrudnienia.

  1. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych przewidziane w przepisach prawa, chyba że zostały dostarczone do niego przez Panią/a dobrowolnie. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pana/i lub od innych podmiotów w drodze udostępnienia, jeżeli przepis prawa tak stanowi.
  2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji. Administrator przetwarza dane osobowe także w ramach współadministrowania podczas przetwarzania danych osobowych. Zasadnicza treść uzgodnień współadministratorów publikowana jest na ich stronach internetowych i umieszczona w siedzibie Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
  • dla osób zatrudnionych przed 1 stycznia 2019 r. - 50 lat od ustania zatrudnienia,
  • dla osób zatrudnionych od 1 stycznia 2019 r. - 10 lat od ustania zatrudnienia,

chyba, że przepis prawa będzie stanowił inaczej.

  1. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie na przetwarzanie tych danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie zgody, bez wpływu jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie dodatkowym dobrowolne. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych wymaganych przepisami prawa może skutkować brakiem możliwości realizacji obowiązków prawnych pracodawcy, co może doprowadzić do rozwiązania umowy zatrudnienia włącznie lub wydalenia ze służby, w zależności od formy zatrudnienia.
  4. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób zatrudnionych/pełniących służbę w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie 1.0 25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}