W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant powiatowy lub upoważniony przez niego zastępca komendanta powiatowego przyjmuje w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań w każdy czwartek w godzinach 1430 - 1630.

 

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno
  • osobiście w Sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Strazy Pożarnej w Piasecznie przy ul. Staszica 19 w godz. 730 - 1530.
  • za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres piaseczno@mazowsze.straz.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
  • faxem na nr 22 756 98 15
  • ustnie do protokołu

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

 

Skarga/wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji.

 

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.09.2021 12:36 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 22.09.2021 12:36 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}