W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla świadczących usługi, realizujących zamówienia lub w inny sposób współpracujących z KP PSP w Piasecznie

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych dla kontrahentów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i świadczących usługi, realizujące zamówienia lub w inny sposób współpracujące z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie na podstawie umów cywilno-prawnych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana  dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19;  tel. 22 756 72 43;  fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej:  ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem i realizacją umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana  danych osobowych, są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem i warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania, będzie brak możliwości zawarcia umowy.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych, nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:57 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla świadczących usługi, realizujących zamówienia lub w inny sposób współpracujących z KP PSP w Piasecznie 1.0 25.10.2021 11:57 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}