W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy prowadzeniu postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem do KP PSP Piaseczno

Klauzula Informacjna  dot. przetwarzania danych przy prowadzeniu  postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  i art. 14  ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19;  tel. 22 756 72 43;   fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl, zwany dalej Organem PSP
  2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z:
  • ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej,
  • ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  • ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  1. Dane osobowe podlegają ujawnianiu następującym odbiorcom: dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczonych usług dla administratora.
  2. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, osoby, której dotyczy przedmiot działań jednostek ochrony przeciwpożarowej, właściwych jednostek lub urzędów, stron postępowania  lub źródeł publicznie dostępnych.
  3. Kategorie przetwarzanych danych osobowych wynikają wprost z przepisów prawa l/lub celu przetwarzania przy zachowaniu zasady adekwatności.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy lub wymogów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.  
  6. W zakresie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych, sprostowania danych. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych nie przysługuje prawo żądania wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.  
  8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nieuzupełnienia pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.
  9. Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji dotyczących Pani/Pana danych osobowych, w tym profilowaniu.
  10. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych prawo do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych nie przysługuje.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:54 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy prowadzeniu postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem do KP PSP Piaseczno 1.0 25.10.2021 11:54 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}