W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych

mł. kpt. Bartosz Sosiński

Kierownik Sekcji ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych
Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim

tel. +48 47 741 88 23 lub +48 58 682 30 23 (wew. 223)

 

Patrycja Kakowska

Inspektor Sekcji ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych
Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim

tel. +48 47 741 88 18 lub +48 58 682 30 23 (wew. 218)

 

 

Zadania Sekcji ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych

1. W zakresie spraw technicznych:

  • inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
  • prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych;
  • obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
  • prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  • nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  • organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń oraz instalacji technicznych;
  • wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego.

2. W zakresie spraw kwatermistrzowskich:

  • administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użtkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
  • opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych, emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty KSRG na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy powiatowej;
  • prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
  • likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
  • sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej;
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez Dowódców Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
  • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych, neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie;
  • realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  • ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.09.2020 11:51 Bartosz Sosiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. kpt. Bartosz Sosiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 9.0 01.12.2023 08:28 Bartosz Sosiński
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 8.0 14.11.2023 22:01 marcin.tabis@straz.gda.pl
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 7.0 01.06.2023 00:15 Bartosz Sosiński
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 6.0 08.05.2023 11:54 Bartosz Sosiński
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 5.0 03.06.2022 14:44 Bartosz Sosiński
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 4.0 04.05.2022 10:30 Bartosz Sosiński
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 3.0 26.04.2022 08:52 Bartosz Sosiński
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 2.0 22.03.2021 14:24 Bartosz Sosiński
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych 1.0 16.09.2020 11:51 Bartosz Sosiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}