W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kppsp-pruszkow.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-15
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-07-04

 

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, wszystkie nowe filmy dodawane na stronie będą miały napisy.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-25
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29
  • Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych
  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Sebastian Dudziński - mejlowo s.dudzinski@straz.pruszkow.pl lub telefonicznie 22 758 62 52 wew. 113.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • st. bryg. Mariusz Krupa - Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie,
  • adres: ul. Staszica 4, 05-800 Pruszków,
  • mail: kancelaria@straz.pruszkow.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie
Staszica 4
05-800 Pruszków

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Parking znajduje się na placu wewnętrznym. Wjazd na parking przez bramę od ulicy Staszica. 

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.

Wejście do budynku

  • Do wejścia głównego budynku Komendy Powiatowej PSP w Pruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4 w Pruszkowie można się dostać chodnikiem. Wejście przez furtkę przy bramie od ul. Stanisława Staszica.
  • Przy drzwiach znajduje się dzwonek w celu przywołania osoby pomagającej przy wejściu do budynku.
  • Dla osób na wózkach inwalidzkich w budynku KP PSP w Pruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4 dostosowane architektonicznie są korytarze i pomieszczenia znajdujące się na parterze przy wejściu głównym.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi są przeźroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.

Ciągi poziome

  • Pomieszczenie sekretariatu znajduje się na 1 kondygnacji nadziemnej.
  • Pomieszczenia na wyższych kondygnacjach nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Pomieszczenia

  • Około 20% pomieszczeń jest dostępnych dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku na parterze jest toaleta z udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.
  • Drzwi otwierają się na zewnątrz.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji; e-mail: kancelaria@straz.pruszkow.pl lub tel. 22 758 72 16.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Można skorzystać z tłumacza on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących dostępnego na stronie internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu.
  • Usługa tłumacza migowego bezpośrednio w KW PSP jest dostępna w godzinach pracy urzędu i jest bezpłatna. Należy złożyć wniosek o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.07.2025 23:43 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Sebastian Dudziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 7.0 04.07.2025 00:16 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 6.0 03.07.2025 23:48 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 5.0 03.07.2025 23:47 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 4.0 03.07.2025 23:47 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 3.0 03.07.2025 23:45 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 2.0 03.07.2025 23:43 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 1.0 03.07.2025 23:43 mł. bryg. Sebastian Dudziński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}