Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Pruszkowie. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynatorzy dostępności:
Koordynator dostępności cyfrowej:
- mł. bryg. Sebastian Dudziński (sdudzinski@straz.pruszkow.pl, 22 758 62 52 wew. 113)
Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Kordynator dostępności architektonicznej:
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696
- Pierwsza publikacja:
- 04.07.2025 00:06 mł. bryg. Sebastian Dudziński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. bryg. Sebastian Dudziński
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator do spraw dostępności | 5.0 | 04.07.2025 00:11 mł. bryg. Sebastian Dudziński |
| Koordynator do spraw dostępności | 4.0 | 04.07.2025 00:10 mł. bryg. Sebastian Dudziński |
| Koordynator do spraw dostępności | 3.0 | 04.07.2025 00:09 mł. bryg. Sebastian Dudziński |
| Koordynator do spraw dostępności | 2.0 | 04.07.2025 00:07 mł. bryg. Sebastian Dudziński |
| Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 04.07.2025 00:06 mł. bryg. Sebastian Dudziński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP