W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Pruszkowie. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności cyfrowej:

  • mł. bryg. Sebastian Dudziński (sdudzinski@straz.pruszkow.pl, 22 758 62 52 wew. 113)

 

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

 

Kordynator dostępności architektonicznej: 

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.07.2025 00:06 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Sebastian Dudziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 5.0 04.07.2025 00:11 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Koordynator do spraw dostępności 4.0 04.07.2025 00:10 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Koordynator do spraw dostępności 3.0 04.07.2025 00:09 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Koordynator do spraw dostępności 2.0 04.07.2025 00:07 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Koordynator do spraw dostępności 1.0 04.07.2025 00:06 mł. bryg. Sebastian Dudziński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}