W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór kandydatów do służby przygotowawczej w systemie codziennym

26.06.2025

Nabór do służby.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie ogłasza nabór kandydatów do pełnienia służby przygotowawczej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie, na stanowisko w codziennym rozkładzie czasu służby (stanowisko niezwiązane z bezpośrednim udziałem w działaniach ratowniczo-gaśniczych).

  1. Liczba kandydatów przewidzianych do przyjęcia do służby: 1 osoba,
  2. Stanowisko: stażysta w służbie przygotowawczej (docelowo: starszy inspektor sztabowy),
  3. Rozkład czasu pracy: system codzienny,
  4. Miejsce pełnienia służby: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie (ul. Staszica 4, 05-800 Pruszków), Samodzielne Stanowisko ds. Kadrowych.

 

Wiecej informacji w zakładce Ogłoszenia o naborze do służby przygotowawczej.

Materiały

Ogłoszenie o naborze 1​_2025 KP PSP Pruszków
Ogłoszenie​_o​_naborze​_1​_2025​_KP​_PSP​_Pruszków.pdf 0.85MB
Załącznik nr 1 do ogłoszenia podanie o przyjęcie do służby
Załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia​_podanie​_o​_przyjęcie​_do​_służby.doc 0.08MB
Załącznik nr 2 do ogłoszenia zaświadczenie lekarskie
Załącznik​_nr​_2​_do​_ogłoszenia​_zaświadczenie​_lekarskie.doc 0.07MB
Załącznik nr 3 do ogłoszenia zaświadczenie o działaniach
Załącznik​_nr​_3​_do​_ogłoszenia​_zaświadczenie​_o​_działaniach.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.06.2025 15:11 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Sebastian Dudziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór kandydatów do służby przygotowawczej w systemie codziennym 1.0 26.06.2025 15:11 mł. bryg. Sebastian Dudziński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP