W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej



W celu uzyskania zaświadczenia, bądź informacji o pożarze lub interwencji Straży Pożarnej na terenie Powiatu Pruszkowskiego należy złożyć w kancelarii KP PSP w Pruszkowie pisemny wniosek/ podanie w tej sprawie. Wnioski przyjmowane są również za pośrednictwem poczty. 

Pobierz wzór podania o wystawienie zaświadczenia:
>>> [ wniosek/ podanie ] <<<


UWAGA: 

Do każdego podania wymagany jest dowód wpłaty na kwotę 17 zł 
(podstawa prawna - Ustawa o opłacie skarbowej Dz.U. nr 225 poz. 1635 z póżn. zm.).

Wpłaty należy dokonywać w kasie Urzędu Miejskiego w Pruszkowie tytułem "Opłata skarbowa za zaświadczenie z KP PSP w Pruszkowie" na rachunek nr 49 1240 6973 1111 0010 8630 1623  (Bank PEKAO S.A.).

Opłatę można dokonać przelewem przez internet, ale konieczne jest  dostarczenie potwierdzenia wykonania (zlecenia) przelewu do kancelarii KP PSP w Pruszkowie.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.03.2021 12:55 st. kpt. Sebastian Dudziński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Sebastian Dudziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej 1.0 01.03.2021 12:55 st. kpt. Sebastian Dudziński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}