Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej
W celu uzyskania zaświadczenia, bądź informacji o pożarze lub interwencji Straży Pożarnej na terenie Powiatu Pruszkowskiego należy złożyć w kancelarii KP PSP w Pruszkowie pisemny wniosek/ podanie w tej sprawie. Wnioski przyjmowane są również za pośrednictwem poczty.
Pobierz wzór podania o wystawienie zaświadczenia:
>>> [ wniosek/ podanie ] <<<
UWAGA:
Do każdego podania wymagany jest dowód wpłaty na kwotę 17 zł .
(podstawa prawna - Ustawa o opłacie skarbowej Dz.U. nr 225 poz. 1635 z póżn. zm.).
Wpłaty należy dokonywać w kasie Urzędu Miejskiego w Pruszkowie tytułem "Opłata skarbowa za zaświadczenie z KP PSP w Pruszkowie" na rachunek nr 49 1240 6973 1111 0010 8630 1623 (Bank PEKAO S.A.).
Opłatę można dokonać przelewem przez internet, ale konieczne jest dostarczenie potwierdzenia wykonania (zlecenia) przelewu do kancelarii KP PSP w Pruszkowie.
- Pierwsza publikacja:
- 01.03.2021 12:55 st. kpt. Sebastian Dudziński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. kpt. Sebastian Dudziński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej | 1.0 | 01.03.2021 12:55 st. kpt. Sebastian Dudziński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP