W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacje dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Pucku osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. 1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
    • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOCX”. 
    • Po wypełnieniu wersji „DOCX” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
      • e-mail na adres sekretariat.puck@straz.gda.pl
      • faksem na nr 47 741 87 63,
        WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
      • listownie na adres:
        Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pucku, 84-100 Puck, ul. Mestwina 11
        z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
        (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
  2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
  3. wysłać pismo  na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pucku, 84-100 Puck, ul. Mestwina 11,
  4. wysłać e-mail na adres: sekretariat.puck@straz.gda.pl
  5. wysłać pismo faksem na nr 47 741 97 63,
  6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 741 87 60,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-7 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ KP PSP Puck.

Materiały

Wniosek o zapewnienie usługi tłumacza języka PJM, SJM i SKOGN
WNIOSEK.docx 0.04MB
O komendzie, straży pożarnej i więcej-dla osoby z niepełnosprawnością intelektualną wersja ETR
Tekst​_latwy​_do​_czytania​_-​_ETR.pdf 0.33MB
Tekst odczytywany maszynowo
KP​_PSP​_-​_tekst​_odzczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.09.2021 22:08 Artur Markut
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Artur Markut
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 8.0 27.02.2024 19:46 Artur Markut
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 7.0 31.01.2024 20:08 Artur Markut
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 6.0 31.01.2024 19:53 Artur Markut
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 31.01.2024 19:39 Artur Markut
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 4.0 31.01.2024 19:37 Artur Markut
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 3.0 31.01.2024 19:15 Artur Markut
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 2.0 01.10.2021 16:49 Artur Markut
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 29.09.2021 22:08 Artur Markut

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}