W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

ZARZĄDZENIE  NR 8/2018

Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku z dnia 3 kwietnia 2018 roku w sprawie trybu przyjmowania, rozpoznawania i załatwiania skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku

 

Na podstawie art. 13 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej - (jt. Dz. U. z 2017 r. poz. 1204 z późn. zm.) oraz w związku z art. 223 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257) oraz rozporządzenia  Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) zarządza się co następuje:

§ 1

1. Ustala się tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku zwanej dalej „Komendą”.

§ 2

1. Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków raz w tygodniu tj. w każdy poniedziałek w godz. 13:00 – 15:00.

2. W pozostałych dniach tygodnia w godzinach pracy interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Wydział Organizacyjno – Kwatermistrzowski.

3. Zadania związane z koordynacją i rozpatrywaniem skarg i wniosków realizuje Wydział.

§ 3

1. W Komendzie prowadzi się rejestr skarg i wniosków, zwany dalej „Rejestrem”.

2. Skargi i wnioski wpływające do Komendy podlegają wpisowi do rejestru.

3. Rejestr prowadzony jest przez Naczelnika wydziału organizacyjno – kwatermistrzowskiego

§ 4

1. Komórki organizacyjne Komendy właściwe ze względu na przedmiot sprawy, na wniosek Wydziału, zajmą merytoryczne stanowisko w sprawie złożonych skarg i wniosków, a w razie konieczności przeprowadzą postępowanie wyjaśniające.

2. Komórkę właściwą ze względu na przedmiot sprawy ustala Wydział.

3. Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi lub wniosku sporządza Wydział na podstawie pisemnego stanowiska komórki organizacyjnej Komendy właściwej ze względu na przedmiot sprawy.

4. Wydział przedkłada do podpisu Komendantowi Powiatowemu Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi lub wniosku.

5.  Za terminowe rozpatrywanie skarg i wniosków odpowiedzialni są kierownicy komórek organizacyjnych Komendy właściwych ze względu na przedmiot sprawy oraz Wydział.

§ 5

Traci moc zarządzenie nr 2/2015 Komendanta Powiatowego PSP w Sanoku z dnia 1 czerwca 2015 r. w sprawie ustalania trybu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków.

§ 6

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 12:25 kpt. Paweł Giba
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Operacyjno - Rozpoznawczy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 26.11.2020 12:25 kpt. Paweł Giba

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}