W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW! W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚRODZIE WIELKOPOLSKIEJ PRZYJMOWANIEM ORAZ ROZPATRYWANIEM SKARG I WNIOSKÓW ZAJMUJE SIĘ SEKRETARIAT OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 7.30-15.30. TELEFON KONTAKTOWY 47 7719400

Skargi/wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Libelta 2a, 63-000 Środa Wielkopolska
- osobiście w sekretariacie ul. Libelta 2a w godz. 7.30-15.30
- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kppspsroda@psp.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
- faxem na nr 61220758
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z sekretariatem pod nr. tel. 47 7719400.

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}