W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno – komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności". Wniosek o zapewnienie dostępności jest wnoszony do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związane żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku.

Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:

  1. dane kontaktowe wnioskodawcy;
  2. wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;
  3. wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
  4. wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy;
  5. podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem;
  6. jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Wniosek o zapewnienia dostępności dotyczący działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach można składać w następujący sposób:

  • drogą pocztową na adres:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach,
    ul. Aleja Armii Krajowej 29,
    27 – 200 Starachowice
  • drogą elektroniczną na adres:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej „RODO” informujemy, że przetwarzamy dane osobowe naszych petentów w celu realizacji czynności urzędowych.

Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy  PSP w Starachowicach. Petent ma prawo dostępu do treści danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku dodatkowych pytań można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@straz.kielce.pl.

Materiały

Tekst łatwy do czytania ETR
KP​_PSP​_Starachowice​_​_​_tekst​_łatwy​_do​_czytania​_ETRdocx.pdf 0.27MB
Tekst odczytywany maszynowo
KP​_PSP​_Starachowice​_-​_tekst​_odzczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB
Wniosek o skorzystanie z usługi tłumacza
KP​_wniosek​_o​_skorzystanie​_z​_usług​_tłuamcza.docx 0.02MB

Wideo

{"register":{"columns":[]}}