Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Anna Szczepańska.
- E-mail: a.szczepanska@strazstrzelin.pl
- Telefon: +48 47 871 84 00
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
- Adres: ul. Marii Konopnickiej 3, 57-100 Strzelin
- E-mail: kpstrzelin@kwpsp.wroc.pl
- Telefon: +48 47 871 84 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda znajduje się w Strzelinie przy ul. Marii konopnickiej 3, gdzie również znajduje się brama wjazdowa dla pojazdów i wejście dla osób pieszych.
Do głównego wejścia prowadzi utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przy głównym wejściu (od strony placu zewnętrznego) znajduje się Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego PSP, w którym sprawy można załatwiać całodobowo oraz biuro dowódcy JRG. Na teren komendy (plac wewnętrzny) można również wjechać samochodem.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2021 10:50 Paweł Dawidowicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Szczepańska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 2.0 | 28.03.2022 13:27 Paweł Dawidowicz |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 09.02.2021 10:50 Paweł Dawidowicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP