W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na Głównego Księgowego

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

poszukuje kandydatów\kandydatek
na stanowisko:

GŁÓWNY KSIĘGOWY

SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY DS. FINANSÓW

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Świdwin

 

ADRES URZĘDU:

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

ul. Armii Krajowej 23

78-300 Świdwin

 

WARUNKI PRACY

  • praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30, praca w siedzibie jednostki,
  • wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • pracownik kontaktuje się z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz innymi podmiotami zewnętrznymi,
  • podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
  • praca wymagająca dyspozycyjności,
  • narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner
    i inne biurowo-administracyjne,
  • miejsce pracy na pierwszej kondygnacji budynku,
  • występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

ZAKRES ZADAŃ

  • Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego PSP nad gospodarką finansową oraz prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej komendy powiatowej PSP zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania polityki finansowej KP PSP w Świdwinie.
  • Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej PSP, w celu dostarczania aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
  • Przeprowadzenie wewnętrznych kontroli finansowych w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych w celu prawidłowej realizacji ustawy budżetowej. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych
    i finansowych.
  • Prowadzenie na bieżąco księgowości komendy powiatowej PSP oraz opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz, w celu rzetelnego i jasnego przedstawienia sytuacji finansowej komendy powiatowej PSP jednostce nadrzędnej.
  • Nadzorowanie prawidłowości przebiegu inwentaryzacji i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej PSP, w celu zachowania kontroli nad majątkiem jednostki.
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych komendanta powiatowego PSP
    z zakresu prowadzenia rachunkowości oraz spraw finansowych zwłaszcza planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad prowadzenia  i rozliczania inwentaryzacji.
  • Planowanie przychodów i wydatków wraz z ich realizacją i rozliczeniem kompetencji przekazywanych przez starostę i przepisów szczegółowych w sprawach finansowych.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostki.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie:

Średnie/wyższe: zgodnie z art. 54 ust 2 pkt. 5  ustawy o finansach publicznych (Dz. U. tj. z 2021 r., poz. 305) Głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
 a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Ma pełną zdolność do czynności prawnych
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych , ustawy o rachunkowości, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
  • dokładność.
  • samodzielność.
  • komunikatywność
  • znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • umiejętność obsługi programu „Płatnik”,
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu
    i podejmowaniu decyzji.

 

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważone są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzania danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych
  • Oświadczenie o niekaralności (nie był/nie była prawomocnie skazany/skazana) za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 6 maja 2021 r.
  • Decyduje data:  stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, ze znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Miejsce składania dokumentów:

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

ul. Armii Krajowej 23

78-300 Świdwin

 

Wymagane dokumenty należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej– imię i nazwisko”

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 94 365 24 81 – kpt. mgr Małgorzata Makowska – starszy specjalista ds. organizacyjno - kadrowych

 

INNE INFORMACJE:

Co oferujemy:

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

 

Dodatkowe informacje:

  • W związku z podjętymi działaniami w celu ograniczenia transmisji koronawirusa
    SARS – CoV – 2 wywołującego chorobę COVID – 19, w celu osobistego dostarczenia dokumentów dotyczących naboru do Komendy należy skontaktować się z sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP w Świdwinie pod numerem telefonu 94 365 24 81.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie udało Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzmy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II i III, oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
  • Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP KP PSP Świdwin.

 

Planujemy następujące metodyki/techniki naboru:

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:

I etap – weryfikacja dokumentów,

II etap – sprawdzian wiedzy,

III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 01-07-2021 r.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej (78-300 Świdwin, ul. Armii Krajowej 23, tel. 94 3652481, fax.943650050,  e-mail: sekretariat@straz-swidwin.pl).
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych osobowych –             71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 48 08 809, fax. 91 48 08 802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,                              w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Materiały

Ogłoszenie naboru na Głównego księgowego
swidwin​_ogłoszenie.PDF 2.38MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.04.2021 13:29 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. inż. Bartłomiej Kozicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na Głównego Księgowego 4.0 10.12.2021 12:02 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Nabór na Głównego Księgowego 3.0 10.12.2021 12:01 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Nabór na Głównego Księgowego 2.0 10.12.2021 12:01 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Nabór na Głównego Księgowego 1.0 20.04.2021 13:29 mł. asp. Bartłomiej Kozicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}