W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Tryb działania

Tryb działania władz publicznych i ich jednostek organizacyjnych


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie działa na podstawie ustawy o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1204 ze zm.) jako urząd administracji zespolonej. Komenda Powiatowa pracuje codziennie w godz. 7.30 – 15.30 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego oraz Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza pełni służbę 24 godziny w systemie zmianowym.

Sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych

Komenda Powiatowa PSP w Świdwinie opiniuje własne akty prawne dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony ludności lub akty prawne innych resortów przekazane przez jednostki nadrzędne.


Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych.

 

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

- rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr wydanych delegacji służbowych
- kontroli zewnętrznych (pod nazwą: „ Książka kontroli zewnętrznych”),
- rejestr legitymacji służbowych,
- rejestr spisów zdawczo-odbiorczych,
- ewidencja pieczęci i stempli,
- ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
- ewidencja wyjść w godzinach prywatnych,
- ewidencja przepracowanych nadgodzin,
- ewidencja wydanych upoważnień do kierowania pojazdami służbowymi,
-ewidencja wydanych upoważnień do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi.

Informację dotyczącą pracownika udostępniającego dany rejestr można uzyskać w sekretariacie KP PSP w Świdwinie.

Rejestry będą udostępniane w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2016, poz. 1764, ze zm. ).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.01.2021 14:30 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. inż. Bartłomiej Kozicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Tryb działania 3.0 26.01.2021 17:52 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Tryb działania 2.0 26.01.2021 17:51 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
Tryb działania 1.0 21.01.2021 14:30 mł. asp. Bartłomiej Kozicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}