W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-12
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-07

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-29
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-07

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Andrzej Rafalski.
  • E-mail: arafalski@kppspswiecie.pl
  • Telefon: 47 7514112

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu
  • Adres: ul. Mieczysława Petelskiego 1
    86-100 Świecie
  • E-mail: swiecie@kujawy.psp.gov.pl
  • Telefon: 47 7514110

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa PSP w Świeciu zlokalizowana jest przy ul. Mieczysława Petelskiego 1 w Świeciu. Na teren komendy można wjechać samochodem przez ogólnodostępną bramę wjazdową zabezpieczoną szlabanem.

Wejście do budynku dla interesantów znajduje się od strony ul. Petelskiego. Drzwi zabezpieczone kontrolą dostępu - możliwe wejście wyłącznie w asyście strażaka dyżurnego.

Budynek nie spełnia wymagań dostępności architektonicznej, brak zamontowanej windy umożliwiającej wejście na I piętro budynku.

Dla osób niepełnosprawnych dostępny jest parter obiektu, gdzie można załatwić wszystkie sprawy urzędowe.

Dla interesantów wyznaczono toaletę na parterze obiektu.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2020 15:54 st. kpt. Łukasz Hołody
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. bryg. Andrzej Rafalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 5.0 07.03.2022 14:07 st. bryg. Andrzej Rafalski
Deklaracja dostępności 4.0 21.12.2020 13:09 st. kpt. Łukasz Hołody
Deklaracja dostępności 3.0 21.12.2020 13:07 st. kpt. Łukasz Hołody
Deklaracja dostępności 2.0 21.12.2020 13:05 st. kpt. Łukasz Hołody
Deklaracja dostępności 1.0 29.11.2020 15:54 st. kpt. Łukasz Hołody

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}