W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Trzebnicy pełni mgr Paula Szczepańska – Starszy Specjalista w Samodzielnym Stanowisku ds. organizacyjnych, tel. 71/312 07 88, e-mail: kptrzebnica@kwpsp.wroc.pl

 

 

Zachęcamy także do korzystania z aplikacji mobilej Alarm 112 - wiecej informacji na jej temat znajdziecie Państwo w poniższym linku: 

https://www.gov.pl/web/numer-alarmowy-112/aplikacja-moblina-alarm112

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 0.96MB
Deklaracja dostępności
Deklaracja​_dostępnosci.pdf 0.14MB
Elektroniczny plik z informacją w tekście łatwym do czytania ETR
ETR.docx 0.74MB
KP PSP Trzebnica - tekst odczytywany maszynowo
Tekst​_odczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i komunikacyjnej
1​_-WNIOSEK​_O​_ZAPEWNIENIE​_DOSTĘPNOŚCI​_ARCHITRKTONICZNEJ,​_KOMUNIKACYJNEJ.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej
2-ŻADANIE​_ZAPEWNIENIA​_DOSTĘPNOŚCI​_CYFROWEJ.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego
3-WNIOSEK​_O​_ZAPEWNIENIE​_TŁUMACZA​_JĘZYKA​_MIGOWEGO​_(2).docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.04.2021 12:39 Paula Szczepańska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paula Szczepańska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 7.0 06.11.2023 12:24 Paula Szczepańska
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 6.0 06.11.2023 12:23 Paula Szczepańska
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 22.08.2023 12:02 Paula Szczepańska
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 4.0 22.11.2021 13:12 Paula Szczepańska
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 3.0 01.10.2021 14:57 Paula Szczepańska
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 2.0 24.09.2021 10:31 Paula Szczepańska
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 16.04.2021 12:39 Paula Szczepańska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}