W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynatorzy ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ustrzykach Dolnych wyznaczeni zostali Koordynatorzy do spraw dostępności.

Do ich zadań należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatorów ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Ustrzykach Dolnych pełnią:

mł. asp. mgr inż. Piotr Kaszany

Starszy technik

e-mail: p.kaszany@podkarpacie.straz.pl

tel. (13) 4611048

st. kpt. mgr inż. Tomasz Dacko

Starszy specjalista

e-mail: t.dacko@podkarpacie.straz.pl

tel. (13) 4611048

mł. bryg. mgr inż. Marcin Szyjduk

Zastępca Komendanta Powiatowego

tel. (13) 4611048

 

 
 

 

 

{"register":{"columns":[]}}