W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe "Oczyszczanie pomieszczeń w piwnicy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żninie przy ul. Dąbrowskiego 14"

24.03.2025

 

Część opisowa do kosztorysu robót zad.:

 

„Oczyszczanie pomieszczeń w piwnicy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żninie przy ul. Dąbrowskiego 14”

I.   Podstawa opracowania.

  1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych  oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U z 2004 Nr 130 poz. 1389)
  2. Obmiary przewidzianych do wykonania robót z natury
  3. Założenia wyjściowe odnośnie technologii wykonywania robót
  4. Uzgodniony z Inwestorem zakres robót

 

II.   Ogólna charakterystyka robót.

Planowana inwestycja polegała będzie na remoncie pomieszczeń w piwnicy w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żninie.

 Zakres prac remontowych w pomieszczeniach piwnicy:

  • pompowanie wody
  • demontaż okładzin ściennych
  • rozebranie sufitów podwieszanych
  • usunięcie gruzu i odpadów z piwnicy
  • transport i utylizacja powstałych odpadów
  • wiercenie otworów o śr. 160 mm
  • zastosowanie wentylatorów osiowych do 160 mm – dostawa i montaż
  • osuszanie pomieszczeń – osuszacz kondensacyjny
  • odgrzybianie powierzchni ścian przy użyciu szczotek stalowych
  • odgrzybianie powierzchni ścian metodą smarowania

 

III.  Wymogi stawiane dla wykonawcy.

  • prace wykonywane na funkcjonującym obiekcie
  • obowiązkowa wizja lokalna
  • ograniczenie czasowe
  • czas wykonania prac 3 tygodnie
  • udokumentowanie dotychczasowych tego typu prac
  • zastosowanie środków odgrzybiających takich żeby nie utrudniało pracy Komendy
  • umowa na odbiór i utylizacje odpadów

 

Uwaga:  W ramach zakresu robót podstawowych przewidzianych do wykonania należy uwzględnić wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. W szczególności:

  • zabezpieczenie dróg komunikacji w budynku oraz teren wokół budynku zgodnie z przepisami BHP przez cały okres wykonywanych robót w sposób zapobiegający jej uszkodzeniu szczególnie przy pracach rozbiórkowych
  • transport wszystkich niezbędnych materiałów budowlanych, sprzętu budowlanego do miejsca prowadzonych robót oraz wywóz gruzu i innych materiałów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych wraz z ich utylizacją lub ich wywiezieniem na wysypisko. 

Materiały

Wzór​_umowy
Zał​_3​_-​_Wzór​_umowy​_-​_PT2370242025.docx 0.03MB
Kosztorys​_ofertowy
Zał​_2​_-​_Kosztorys​_ofertowy.xls 0.04MB
Formularz​_ofertowy
Zał​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Zapytanie​_ofertowe
3​_Zapytanie​_ofertowe​_-​_PT23702325.odt 0.06MB
{"register":{"columns":[]}}