W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Godziny urzędowania
Biuro Nadleśnictwa jest czynne w dni robocze w godzinach 7:00-15:00
Adres:
Malachin, ul. Cisowa 12
89-650 Czersk

tel: 52 395 36 10
fax: 52 395 36 21
www: czersk.torun.lasy.gov.pl
e-mail: czersk@torun.lasy.gov.pl

 
Skargi i wnioski
W sprawach skarg i wniosków interesantów przyjmuje Nadleśniczy, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego, w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00.
Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie skarg i wniosków jest St. specjalista ds. pracowniczych i administracji - pokój nr 12.


Rozpatrywanie spraw
Wszystkie sprawy (w tym skargi, wnioski i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu są kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk pracy w celu ich rozpatrzenia wg właściwości.

 

Najczęściej załatwiane typy spraw

Szkodnictwo leśne (kradzież drewna, nielegalny wywóz odpadów do lasu itp.) należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej – tel.: 52 39 53 625

Ochrona przeciwpożarowa obszarów leśnych – należy kontaktować się bezpośrednio pod numer nadleśnictwa tel. 52 39 53 610 lub ze specjalistą ds.ochrony lasu - tel. 52 39 53 628

Pozyskanie oraz sprzedaż drewna – należy kontaktować się ze specjalistą ds. gospodarki drewnem - tel. 52 39 53 617

Stan posiadania – dzierżawa, zmiana sposobu użytkowania gruntów, korzystanie z gruntów leśnych, nabywanie, zbywanie, zamiana nieruchomości, uzgadnianie warunków zabudowy – specjalista SL ds. użytkowania lasu tel.: 52 39 53 626

Sprzedaż sadzonek odbywa się na terenie Szkółki Leśnej Listewka – informacji udziela leśniczy-szkółkarz  tel. kom.: 696 491 237

Nadzór nad lasami niepaństwowymi – należy kontaktować się ze specjalistą ds. lasów niestanowiących własność Skarbu Państwa -  tel. kom.: 664 118 226

Edukacja leśna – organizacja zajęć edukacyjnych oraz akcji edukacyjno-promocyjnych – należy kontaktować się ze specjalistą ds. edukacji przyrodniczo-leśnej  -  tel. kom.: 782 805 080

Sprawy pracownicze – należy kontaktować się ze Starszym specjalistą ds. pracowniczych i administracji - tel. 52 39 53 622

Zamówienia publiczne – należy kontaktować się ze Sekretarzem nadleśnictwa - tel. 52 39 53 629

Zestawienie numerów telefonów pracowników biura oraz dane kontaktowe do poszczególnych leśnictw znajdują się w zakładce "Kontakt", w podzakładce "Dane teleadresowe".

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.


Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.doc 0.03MB
Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.08.2021 11:29 ADAM RUDNIK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Rudnik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 8.0 21.09.2022 09:53 ADAM RUDNIK
Rozpatrywanie spraw 7.0 21.09.2022 09:52 ADAM RUDNIK
Rozpatrywanie spraw 6.0 21.09.2022 09:50 ADAM RUDNIK
Rozpatrywanie spraw 5.0 21.09.2022 09:49 ADAM RUDNIK
Rozpatrywanie spraw 4.0 27.12.2021 12:50 ADAM RUDNIK
Rozpatrywanie spraw 3.0 27.12.2021 12:42 ADAM RUDNIK
Rozpatrywanie spraw 2.0 18.08.2021 13:13 ADAM RUDNIK
Rozpatrywanie spraw 1.0 02.08.2021 11:29 ADAM RUDNIK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}