W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Sprawy

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Godziny pracy Nadleśnictwa:  od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500.

W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałek w godzinach 1000 do 1600.

Wszystkie sprawy załatwiane są zgodnie z Kodeksem postępowanie administracyjnego, z zachowaniem terminów oraz w oparciu o procedury wynikające z innych obowiązujących przepisów. 

Nr telefonu interwencyjnego w sprawach nadzwyczajnych i lęgów ptasich: 795 135 567 lub 531 441 811.

Nr telefonu w sprawach związanych ze szkodnictwem leśnym: 606 358 548 lub 696 096 855.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@comp-net.pl

       
       
       
       
       
       
       
       

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji (danych)
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej​_(danych).pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.08.2021 11:41 Alicja Ciebień
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Alicja Ciebień
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 1.0 20.08.2021 11:41 Alicja Ciebień

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}