W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Rozpatrywanie spraw

Zasady załatwiania spraw z zakresu skarg i wniosków w Nadleśnictwie Hajnówka:

Podstawa prawna:

w procedurze załatwiania spraw z zakresu skarg i wniosków stosuje się art. 221-247 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023 poz. 775 ze zm.) oraz wewnętrzne uregulowania obowiązujące w Nadleśnictwie Hajnówka.

Procedury wewnętrzne:

Zgodnie z obowiązującym zarządzeniem nr 4/2024 Nadleśniczego Nadleśnictwa Hajnówka z dnia 23 lutego 2024 r. w sprawie organizacji i rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Hajnówka, Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Nadleśniczy Nadleśnictwa Hajnówka w każdy poniedziałek w godzinach od 14:30 do 16:30, a gdy dzień jest wolny od pracy w dniu następnym.  W przypadku nieobecności Nadleśniczego, interesantów przyjmuje Inżynier nadzoru.

Z uwagi na potrzebę zachowania zasad właściwej organizacji pracy – wskazany jest wcześniejszy kontakt Interesanta – np. telefoniczny lub drogą mailową – celem ustalenia konkretnego terminu (godziny) spotkania.

Przedmiot skarg i wniosków:

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie skargi (art. 227 Kodeksu postępowania administracyjnego).

Formy wnoszenia skarg lub wniosków:

Skargi lub wnioski mogą być wnoszone:

  • w formie pisemnej na adres: Nadleśnictwo Hajnówka, ul. Kolejki Leśne 12, 17-200 Hajnówka
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej:

za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl

za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej – adres ESP: /pgl_lp_0114/SkrzynkaESP

telefonicznie na nr tel. 85 683 23 78

  • ustnie w biurze nadleśnictwa (przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek oraz przyjmujący zgłoszenie)

Termin załatwienia sprawy:

Sprawy z zakresu skarg i wniosków są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca, licząc od daty wpływu skargi/wniosku do nadleśnictwa.

Jeżeli skarga lub wniosek nie może być załatwiona we wskazanym wyżej terminie, nadleśnictwo zawiadamia o tym wnoszącego skargę lub wniosek, podając przyczynę opóźnienia oraz nowy termin załatwienia sprawy, pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek (wzór wniosku w materiałach na dole strony)

 

 

 

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych (doc)
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.03MB
Wniosek o udostępnienie danych (pdf)
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.12MB

Zdjęcia (1)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.08.2021 11:42 ILONA PODSZYWAŁO
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ilona Podszywało
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 10.0 26.02.2024 13:24 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 9.0 26.02.2024 12:50 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 8.0 26.02.2024 11:53 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 7.0 26.02.2024 11:44 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 6.0 26.02.2024 11:41 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 5.0 26.02.2024 11:29 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 4.0 26.02.2024 10:32 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 3.0 28.10.2021 10:51 Monika Prokopiuk
Rozpatrywanie spraw 2.0 16.08.2021 10:59 ILONA PODSZYWAŁO
Rozpatrywanie spraw 1.0 13.08.2021 11:42 ILONA PODSZYWAŁO

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}