Platforma zakupowa

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, umożliwiającym Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

zamowienia.pila.lasy.gov.pl

Instrukcja dla Wykonawców znajduje się pod ww. adresem w zakładce:

„Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 11:20 Jakub Orepuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Judek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 3.0 11.08.2021 09:42 Jakub Orepuk
Platforma zakupowa 2.0 10.08.2021 12:52 Jakub Orepuk
Platforma zakupowa 1.0 10.08.2021 11:20 Jakub Orepuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}