W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Platforma zakupowa

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, umożliwiającym Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

zamowienia.pila.lasy.gov.pl

Instrukcja dla Wykonawców znajduje się pod ww. adresem w zakładce:

„Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 11:20 Jakub Orepuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Judek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 3.0 11.08.2021 09:42 Jakub Orepuk
Platforma zakupowa 2.0 10.08.2021 12:52 Jakub Orepuk
Platforma zakupowa 1.0 10.08.2021 11:20 Jakub Orepuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}