W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Olkusz funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o  narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U z 2011 r., Nr 123, poz. 698 z późn. zm).

W archiwum zakładowym gromadzone są dokumenty tworzone w biurze Nadleśnictwa Olkusz, podlegające archiwizacji tj.:

  1. materiały archiwalne Kat. A,  
  2. dokumentacja niearchiwalna Kat. B,
  3. dokumentacja niearchiwalna Kat. BE.

Zawartość archiwum ujęta jest w stosownych ewidencjach.

Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

 

Archiwalna strona BIP Nadleśnictwa Olkusz

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.04MB
Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 13:11 Piotr Komuński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Komuński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 5.0 23.09.2025 14:44 Piotr Komuński
Archiwa 4.0 08.09.2025 13:48 Piotr Komuński
Archiwa 3.0 19.08.2021 13:14 Piotr Komuński
Archiwa 2.0 19.08.2021 13:13 Piotr Komuński
Archiwa 1.0 19.08.2021 13:11 Piotr Komuński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}