Archiwa
W biurze Nadleśnictwa Olkusz funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U z 2011 r., Nr 123, poz. 698 z późn. zm).
W archiwum zakładowym gromadzone są dokumenty tworzone w biurze Nadleśnictwa Olkusz, podlegające archiwizacji tj.:
- materiały archiwalne Kat. A,
- dokumentacja niearchiwalna Kat. B,
- dokumentacja niearchiwalna Kat. BE.
Zawartość archiwum ujęta jest w stosownych ewidencjach.
Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiwniosek_o_udostepnienie_informacji.doc 0.04MB Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek_o_udostepnienie_informacji.pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.08.2021 13:11 Piotr Komuński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Komuński
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Archiwa | 5.0 | 23.09.2025 14:44 Piotr Komuński |
| Archiwa | 4.0 | 08.09.2025 13:48 Piotr Komuński |
| Archiwa | 3.0 | 19.08.2021 13:14 Piotr Komuński |
| Archiwa | 2.0 | 19.08.2021 13:13 Piotr Komuński |
| Archiwa | 1.0 | 19.08.2021 13:11 Piotr Komuński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP