W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do witryny BIP jednostki organizacyjnej PGL LP Nadleśnictwo Olkusz

Strona BIP jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

Brak audiodeskrypcji grafik i niektórych plików zapisanych w formacie pdf.

Oświadczenie sporządzono dnia 2021.08.20 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Piotr Komuński: tel. 32 643 04 43 email: olkusz@katowice.lasy.gov.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz, ulica Łukasińskiego 3, 32-300 Olkusz.

Nadleśnictwo Olkusz posiada budynek biurowy i osiem kancelarii leśnictw usytuowanych w budynkach mieszkalnych i gospodarczych w których przyjmowani są petenci.

Do budynku można dostać się od ulicy Łukasińskiego 3. Wejście do siedziby nadleśnictwa znajduje się na wprost furtki. Osoba niepełnosprawna ruchowo może podjechać samochodem przez bramę od ulicy Na Skarpie, z prawej strony budynku i objeżdżając budynek dookoła zaparkować obok wejścia do budynku.

Pojazdy można parkować w wyznaczonych miejscach na parkingu za budynkiem, wjeżdżając bramą od ul. Na Skarpie z prawej strony budynku.

Budynek biurowy ma trzy kondygnacje, dla osób niepełnosprawnych częściowo dostępny jest tylko poziom parteru ze względu na parocentymetrowe progi i szerokość drzwi wejściowych wynoszącą nominalne 90 cm. Łazienka nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych. Pokoje na parterze nie maja progów. Biurowiec dysponuje parkingiem z możliwością podjazdu parę metrów od wejścia. Na osiem kancelarii tylko jedna ma podjazd do wejścia do biura kancelarii i możliwość wjechanie do wewnątrz. Pozostałe mają od jednego do kilku schodów prowadzących do wejścia do biura leśniczego. Brak jest w nich toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych.

Do kancelarii można podjechać samochodem na odległość paru metrów.

Budynki nie posiadają szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom słabowidzącym i niewidomym.

Po budynku można się poruszać z psem asystującym.

Pracownicy placówki posługują się językiem polskim, brak wśród nich tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygania i załatwiania spraw preferowane jest ustalanie terminu spotkań telefonicznie: nr32 643 04 45 bądź mailowo: olkusz@katowice.lasy.gov.pl

 

{"register":{"columns":[]}}