W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Księgowa/Księgowy ds. środków trwałych

Nadleśniczy Nadleśnictwa Opoczno ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy ds. środków trwałych w Nadleśnictwie Opoczno

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 12-06-2023

Informacje o ofercie

Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia Nr 28/2020 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi z dnia 17 czerwca 2020 r. w sprawie zasad naboru i wprowadzenia regulaminu rekrutacji wewnętrznych na wakujące stanowiska w jednostkach organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi (zn. spr.: DO.1101.36.2020) oraz pisma Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 05.09.2022r. (zn. spr.: GK.013.127.2022) dotyczącego spójnej polityki kadrowej.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie całości spraw związanych z ubezpieczeniami majątku Nadleśnictwa,
2. Dokonywanie uzgodnień rozrachunków ZFŚS i SFS oraz z tytułu udzielonych pożyczek z ZFŚS, a także na nabywanie samochodów osobowych przez pracowników Nadleśnictwa używanych także do celów służbowych. 
3. Księgowanie i terminowe regulowanie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.
4. Prowadzenie spraw związanych z reklamą Nadleśnictwa w zakresie zawierania umów, rozliczania finansowego oraz współpracy z innymi działami Nadleśnictwa w sprawach reklamy.
5. Sporządzanie umów na darowizny finansowe oraz przekazywanie środków pieniężnych z tego tytułu.
6. Terminowe księgowanie i rozliczanie rozrachunków wewnątrzbranżowych.
7. Sporządzanie przelewów, po uprzedniej weryfikacji nr konta podanego na fakturze z nr konta podanym w umowie oraz z numerem konta w poleceniu przelewu, dotyczących następujących zobowiązań: zakupu usług i materiałów, środków trwałych zgodnie ze sprawdzonymi dokumentami, wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz pracowników (delegacje, ryczałty itp.), zwrotu wadiów wraz z naliczaniem odsetek, ubezpieczeń majątku, darowizn, rozrachunków wewnątrzbranżowych, podatku leśnego, od nieruchomości i rolnego na podstawie informacji otrzymanej z komórki ZG.
8. Rozliczanie pozycji otwartych .
9. Współpraca z pracownikiem prowadzącym ewidencję przychodu i rozchodu materiałów magazynowych w zakresie przeprowadzenia kontroli rachunków przychodowych oraz rozchodowych i uzgadniania stanów magazynowych na koniec każdego miesiąca.
10.Uczestnictwo w planowaniu, w szczególności we współpracy z działem Administracyjno-Gospodarczym, w sporządzaniu planu amortyzacji.
11.Prowadzenie rozliczenia rozrachunków ze związkami zawodowymi, PKZP, SITLID, PTL, PZU. 12. Księgowanie w module Finanse i Księgowość nabywania i likwidacji środków trwałych w budowie oraz środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, a także naliczanie i księgowanie amortyzacji i umorzenie środków trwałych oraz uzgadnianie stanu środków trwałych i WNiP z modułem Infrastruktura.
13.Sporządzanie i rozliczanie korekty wieloletniej podatku VAT od zakupu środków trwałych.
14.Analiza obrotów i sald kont: 010, 070, 081, 084, 201, 213, 221, 224, 229, 240, 247, 248, 249, 265, 289, 290, 450, 504 ,700, 760, 761, 791, 790, 800 oraz prowadzenie całości spraw związanych z roszczeniami i windykacją należności i zobowiązań wynikających z przydzielonych zadań.
15.Sporządzanie sprawozdawczości związanej z zakresem czynności i wykonywanymi obowiązkami.
16.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:
1) dokumentów dotyczących środków trwałych i wartości niematerialnych i
prawnych,
2) faktur za prace leśne w leśnictwach obrębu Opoczno.
3) faktur za zakup materiałów.
Sprawdzanie dowodów pod względem formalno-rachunkowym polegające na ustalaniu, czy dokumenty zostały właściwie sporządzone, czy zawierają wszystkie cechy dokumentu, czy zostały podpisane przez wystawiającego i dokonującego kontroli merytorycznej oraz czy dane liczbowe nie zawierają błędów arytmetycznych.
17.Księgowanie dokumentów dotyczących zakupów materiałów i delegacji oraz dokumentów dotyczących innych świadczeń na rzecz pracowników (poza dokumentami ewidencjonowanymi poprzez moduł SILP: Kadry i Płace).
18.Prowadzenie całości spraw związanych z księgowaniem dokumentów i egzekwowaniem należności z tytułu skradzionego drewna.
19. Dekretacja dokumentów księgowych w zakresie swoich obowiązków służbowych.
20.Rozpatrywanie naliczania nadleśnictwu odsetek od nieterminowych zapłat dotyczących zakresu czynności.
21.Księgowanie dokumentów związanych z wykonywaniem przydzielonych zadań oraz doraźnie innych dokumentów na polecenie Głównego Księgowego.
22.Kontrola zgodności raportów miesięcznych z kas fiskalnych w leśnictwach.
23.Sprawdzanie prawidłowości i kompletności ujęcia dokumentów w Rejestrze zakupu VAT.
24.Prowadzenie ewidencji otrzymanych przez nadleśnictwo, gwarancji, poręczeń oraz innych zabezpieczeń wykonania umów zwanych depozytami. 
25.Prowadzenie spraw z zakresu swojego działania w podstawowym systemie kancelaryjnym obowiązującym w nadleśnictwie, tj. w Systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). 26.Kompletowanie, archiwizowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego/składnicy akt, dokumenty ze swojego zakresu zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną PGL LP.
27.Współpraca z koordynatorami projektów PROW finansowanych ze środków zewnętrznych w zakresie prawidłowego sporządzania dokumentów potwierdzających wydatek, ich dekretowania i księgowania, rozliczania wydatków, terminowej zapłaty, sporządzania dokumentacji, właściwego przechowywania i innych zadań wynikających z wytycznych z tego zakresu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
1. Miejsce wykonywania pracy – biuro Nadleśnictwo Opoczno – Sitowa 15, 26-300 Opoczno. 2. Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony. 3. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (od godz.7:15 do godz. 15:15). 4. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.

Wymagania

Wymagania obligatoryjne:
1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub wyższe leśne po stażu pracy.
2. Doświadczenie zawodowe związane z pracą w księgowości - minimum 1 rok stażu pracy.
3. Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych i SILPWeb.
4. Znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych (VAT, PDOF i PDOP).
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
2. Znajomość prawa administracyjnego, co najmniej w zakresie przygotowania i prowadzenia windykacji.
3. Znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Excel, Outlook).
4. Posiadanie prawa jazdy kat. „B”.
5. Inne dodatkowe studia podyplomowe, uprawnienia, szkolenia, kwalifikacje.
6. Predyspozycje osobowe: sumienność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność, chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy.

Wymagane dokumenty

Dokumenty obligatoryjne:
1. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1).
2. CV (opatrzone własnoręcznym podpisem (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego oraz adresem email) i list motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wskazanych w pkt. III.1.
4. Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe i staż pracy określony dla stanowiska wskazanego w pkt. III.2.
5. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Nadleśnictwie (załącznik nr 2).

Dokumenty fakultatywne
1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach i posiadanych uprawnieniach.
2. Kserokopia prawa jazdy.
Przedkładane dokumenty należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. W przypadku braku podpisu – oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.

Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

1. Dokumenty rekrutacyjne należy składać:
a) drogą pocztową na adres: Nadleśnictwo Opoczno Sitowa 15, 26-300 Opoczno,
b) osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Opoczno, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Księgowej/Księgowego ds. środków trwałych w Nadleśnictwie Opoczno”, a w lewym górnym rogu koperty należy zamieścić imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny kandydata.
2. Termin składania ofert: do dnia 12.06.2023 rok do godz. 12.00. Dokumenty, które wpłyną do Nadleśnictwa po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data i godzina wpływu dokumentów do sekretariatu Nadleśnictwa Opoczno, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłosz. o nab. zewn. na stan. pracy Ksiegowy w N-ctwie Opoczno
Ogłosz​_o​_nab​_zewn​_na​_stan​_pracy​_Ksiegowy​_w​_N-ctwie​_Opoczno.pdf 0.17MB
Załącznik nr 1 do ogł. o naborze zewn. - Kwestion.osobowy kandydna prac. LP
Załącznik​_nr​_1​_do​_ogł​_o​_naborze​_zewn​_-​_Kwestionosobowy​_kandydna​_prac​_LP.pdf 0.10MB
Załącznik nr 2 do ogł. o nab. zewn.- Klauzula kandydat​_PGL LP
Załącznik​_nr​_2​_do​_ogł​_o​_nab​_zewn-​_Klauzula​_kandydat​_PGL​_LP.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.05.2023 12:01 ALEKSANDRA KULIS
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bożena Bielecka/Krzysztof Sztark
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór zewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy 3.0 31.05.2023 12:15 ALEKSANDRA KULIS
Nabór zewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy 2.0 31.05.2023 12:13 ALEKSANDRA KULIS
Nabór zewnętrzny na stanowisko pracy Księgowa/Księgowy 1.0 31.05.2023 12:01 ALEKSANDRA KULIS

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}