Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Godziny urzędowania biura Nadleśnictwa Płońsk:

Od poniedziałku do piątku 730 – 1530

W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy Nadleśnictwa Płońsk  przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godz. 8.00 - 12.00 oraz 15.30 - 17.00  w siedzibie Nadleśnictwa Płońsk adres: ul. Spokojna 1 Szerominek, 09-100 Płońsk, e-mail: plonsk@warszawa.lasy.gov.pl

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.

W razie nieobecności Nadleśniczego skargi i wnioski przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji w formacie doc.
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.docx 0.01MB
Wniosek o udostępnienie informacji w formacie pdf.
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.01.2022 13:55 MARIA BUDZIAK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maria Budziak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 05.06.2025 11:17 Emilia Piekarz
Rozpatrywanie spraw 2.0 05.06.2025 11:16 Emilia Piekarz
Rozpatrywanie spraw 1.0 14.01.2022 13:55 MARIA BUDZIAK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}