W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne , które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Kontakt z pracownikami biura Nadleśnictwa Skwierzyna odbywa się w godzinach 8.00 – 14.00, poprzez sekretariat, pod numerem telefonu (0-95) 728-69-40 *.

(*) Informacje na temat komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za prowadzenie konkretnych spraw, a także wykaz kontaktów niezbędnych do załatwienia poszczególnych typów spraw, wskazano na stronie BIP:

W zakładce „O podmiocie" – Regulamin organizacyjny Nadleśnictwa Skwierzyna.

W zakładce „Kontakt" – „Dane teleadresowe” – Dane teleadresowe Nadleśnictwa Skwierzyna.

Wszelkie sprawy rozpatrywane są zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz.775.). Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Zasady opisujące sposób postępowania przy przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg oraz wniosków w Nadleśnictwie Skwierzyna, znajdują się w załączonych materiałach poniżej.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Skwierzyna przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym przez sekretariat Nadleśnictwa Skwierzyna (95) 728 69 40.

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Skwierzyna odpowiada stanowisko ds. pracowniczych.
 

Kontakt z mediami:

Osobą odpowiedzialną do kontaktu z mediami jest Pan Maciej Hałuszczak (95) 728 69 40 , tel. kom. 607 652 168.

Szczegółowe informacje o procedurach rozpatrywania pism oraz osobach merytorycznie odpowiedzialnych za daną sprawę można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa drogą telefoniczną pod numerem (95) 728 69 40 lub elektroniczną pod adresem: skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl

Materiały

Zarządzenie 5 z dnia 29.01.2024
Zarządzenie​_5​_z​_dnia​_29012024msg.pdf 0.77MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej lub o środowisku
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej​_lub​_o​_środowisku.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.08.2021 14:15 Marcel Piecyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marcel Piecyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 8.0 08.02.2024 08:06 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 7.0 06.02.2024 09:07 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 6.0 06.02.2024 08:57 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 5.0 12.01.2024 13:06 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 4.0 12.01.2024 12:53 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 3.0 30.10.2023 09:57 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 2.0 23.09.2021 07:33 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 1.0 26.08.2021 14:15 Marcel Piecyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}