W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne , które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Kontakt z pracownikami biura Nadleśnictwa Skwierzyna odbywa się w godzinach 8.00 – 14.00, poprzez sekretariat, pod numerem telefonu (0-95) 728-69-40 *.

(*) Informacje na temat komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za prowadzenie konkretnych spraw, a także wykaz kontaktów niezbędnych do załatwienia poszczególnych typów spraw, wskazano na stronie BIP:

W zakładce „Prawo i organizacja → O podmiocie" – Regulamin organizacyjny Nadleśnictwa Skwierzyna.

W zakładce „Kontakt → Dane teleadresowe” – Dane teleadresowe Nadleśnictwa Skwierzyna.

Wszelkie sprawy rozpatrywane są zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz.572). Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Zasady opisujące sposób postępowania przy przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg oraz wniosków w Nadleśnictwie Skwierzyna, znajdują się w załączonych materiałach poniżej.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Skwierzyna przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym przez sekretariat Nadleśnictwa Skwierzyna (95) 728 69 40.

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Skwierzyna odpowiada stanowisko ds. pracowniczych.
 

Materiały

Zarządzenie w sprawie skarg i wniosków
Zarządzenie​_w​_sprawie​_skarg​_i​_wniosków.pdf 0.10MB
Zał. nr 1 - Ewidencja przyjęć interesantów
Zał​_nr​_1​_-​_Ewidencja​_przyjęć​_interesantów.pdf 0.19MB
Zał. nr 2 - Protokół przyjęcia skargi-wniosku
Zał​_nr​_2​_-​_PROTOKÓŁ​_przyjęcia​_skargi-wniosku.pdf 0.34MB
Zał. nr 3 - Rejestr skarg i wniosków
Zał​_nr​_3​_-​_Rejestr​_skarg​_i​_wniosków.pdf 0.19MB
Klauzula informacyjna - skargi i wnioski
Klauzula​_informacyjna​_-​_skargi​_i​_wnioski.pdf 0.42MB

Kontakt z mediami

Osobą odpowiedzialną do kontaktu z mediami jest Pan Przemysław Watral (95) 728 69 40 , tel. kom. 726 498 527

Szczegółowe informacje o procedurach rozpatrywania pism oraz osobach merytorycznie odpowiedzialnych za daną sprawę można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa drogą telefoniczną pod numerem (95) 728 69 40 lub elektroniczną pod adresem: skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej lub o środowisku
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej​_lub​_o​_środowisku.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.08.2021 14:15 Marcel Piecyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Karnacz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 13.0 22.08.2025 13:54 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 12.0 22.08.2025 13:53 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 11.0 20.02.2025 12:30 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 10.0 20.02.2025 12:28 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 9.0 20.02.2025 12:27 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 8.0 08.02.2024 08:06 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 7.0 06.02.2024 09:07 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 6.0 06.02.2024 08:57 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 5.0 12.01.2024 13:06 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 4.0 12.01.2024 12:53 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 3.0 30.10.2023 09:57 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 2.0 23.09.2021 07:33 Marcel Piecyk
Rozpatrywanie spraw 1.0 26.08.2021 14:15 Marcel Piecyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}