W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienia Publiczne

1) Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Skwierzyna w roku 2026 (Przetarg nieograniczony)

Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Skwierzyna w roku 2026” (dla Leśnictw: Brzozowiec, Glinik, Trzebiszewo, Skwierzyna, Stary Dworek; oraz: Jeleniec, Pniewo, Dzików, Dąbrówka, Sokola Dąbrowa.)

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (oraz miejsce składania ofert): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-deea086e-732f-4e13-8bae-483eaa9c950f

2) Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictw Barlinek, Bolewice i Skwierzyna (Przetarg ograniczony – Dynamiczny System Zakupów)

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie w imieniu trzech nadleśnictw: Barlinek, Bolewice i Skwierzyna, uruchomiła w tym roku pilotażowy projekt pn. „Dynamiczny System Zakupów – Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictw Barlinek, Bolewice i Skwierzyna”

Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictw Barlinek, Bolewice i Skwierzyna  (dla Nadleśnictwa Skwierzyna są to Leśnictwa: Murzynowo, Chrobotek, Zawarcie.)

 

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://lasyszczecin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/495145

W imieniu RDLP w Szczecinie zapraszamy Wykonawców, którzy zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia w ramach DSZ do uczestnictwa w spotkaniu online w trakcie którego zostaną zaprezentowane zasady korzystania z Platformy eB2B, w tym aktywacja konta, złożenie wniosków o dopuszczenie do udziału oraz ofert.

Spotkanie odbędzie się poprzez aplikację Microsoft Teams w dniu 24.11.2025 r. w godzinach od 11.00 – 13.00

Link do spotkania:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MTAyMjQ3M2MtNGM5Zi00MzVmLThjYTgtYTczMTNkZjc4OWJm%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22bca36365-caea-4de5-9491-3081694f7a44%22%2c%22Oid%22%3a%2286631d9a-e2f9-4ac0-8dc2-64f48fa65be4%22%7d

Identyfikator spotkania: 373 234 473 048 05

Kod dostępu: Ee26Ry2B

UWAGA: W trakcie spotkania, Pełnomocnik Zamawiających nie będzie udzielał żadnych informacji ani odpowiadał na pytania dotyczące procedury ustanowienia Dynamicznego Systemu Zakupów.

Spotkanie ma charakter prezentacji funkcjonalności Platformy eB2B.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2025 14:04 Marcel Piecyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adrian Sternik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zamówienia Publiczne 3.0 01.12.2025 08:47 Marcel Piecyk
Zamówienia Publiczne 2.0 01.12.2025 08:46 Marcel Piecyk
Zamówienia Publiczne 1.0 07.11.2025 14:04 Marcel Piecyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}