W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

(Nie)Bezpieczni w sieci – mamy wyniki I etapu konkursu!

17.04.2020

Mamy to! Kapituła konkursowa zakończyła ocenę zgłoszeń w konkursie „(Nie)Bezpieczni w sieci – konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną”. Teraz, przedstawiciele czterech organizacji pozarządowych, których aplikacje były najwyżej ocenione, zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w II etapie konkursu. Wyniki poznamy już w maju.

Mamy wyniki pierwszego etapu

Na konkurs wpłynęło łącznie 28 aplikacji. Kapituła Konkursowa miała niecałe trzy tygodnie na ocenę formularzy i wybór najciekawszych pomysłów. Nie było łatwo – organizacje pozarządowe znane są ze swojej kreatywności, a wśród aplikacji było wiele ciekawych koncepcji. Kim są autorzy najlepszych z nich?

Pierwszy etap za nami

Kapituła Konkursowa wybrała 4 organizacje, które zaprosi do drugiego etapu oceny. Są to:

  1. Fundacja Warszawski Instytut Bankowości    
  2. Stowarzyszenie Południowo-Zachodnie Forum Samorządu Terytorialnego "Pogranicze"
  3. Fundacja Opoka
  4. Stowarzyszenie Góry Kultury

To właśnie pomysły tych organizacji zostały najwyżej ocenione pod względem: pomysłowości i kreatywności, wykonalności i realności założeń, trafności, trwałości i oczywiście – spójności z celami kampanii. 

Kampania medialna czy też kampanie medialne – bo finalnie zrealizujemy do 3 akcji – mają przyczyniać się do: wzrostu świadomości dotyczący zagrożeń, na jakie narażone są dzieci w związku z aktywnością w internecie oraz zdobycia wiedzy o przeciwdziałaniu im, wzrost świadomości zagrożeń związanych z korzystaniem z internetu i/lub wzrost świadomości ochrony danych osobowych.

Czas na konkrety 

W drugim etapie uczestnicy wybrani przez kapitułę będą mogli zaprezentować zgłoszoną do konkursu kampanię. Celem prezentacji będzie przedstawienie pomysłu i założeń zgłoszonej kampanii oraz ewentualne wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania jury konkursowego. Po zakończeniu prezentacji wszystkich uczestników, kapituła zwykłą większością głosów podejmie decyzję o wyborze zwycięzcy lub zwycięzców. 

UWAGA! Informację o zaproszeniu do II etapu, wraz z instrukcją, uczestnicy konkursu otrzymają drogą e-mailową. 

Nagrody

Jeśli zwyciężycie i znajdziecie się na podium, do 500 000 zł przeznaczymy na stworzenie materiałów i zapewnienie ich emisji w mediach (prasa i/lub Internet i/lub radio i/lub telewizja), a to wszystko na bazie Waszego pomysłu. Realizacją kampanii zajmą się – we współpracy z Wami - profesjonaliści!

Do organizacji pozarządowej trafi natomiast do 15 000 zł dla autorów najlepszych pomysłów. Wysokość poszczególnych nagród zależy od liczby wyłonionych laureatów.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim zainteresowanym i gratulujemy organizacjom, które zakwalifikowały się do drugiego etapu konkursu.

 

***
Organizatorem konkursu są Ministerstwo Cyfryzacji oraz Państwowy Instytut Badawczy NASK. Patronat medialny nad naszą inicjatywą objęły portale ngo.pl oraz kampaniespoleczne.pl. 

{"register":{"columns":[]}}