W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku

Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej

Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 /Dz.U. z 2023 r., poz. 2303 t.j./ w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa - Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego, których szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku Nr 1.

Wymienione składniki majątku ruchomego mogą być przedmiotem:

zgodnie z § 38 Rozporządzenia poprzez nieodpłatne przekazanie składników rzeczowego majątku ruchomego jednostce sektora finansów publicznych lub państwowej osobie prawnej, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych na czas oznaczony lub nieoznaczony.

zgodnie z§ 39 ust. 1 Rozporządzenia poprzez darowiznę na rzecz:

jednostek sektora finansów publicznych lub państwowych osób prawnych, które nie są jednostkami sektora finansów publicznych;

jednostek organizacyjnych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe /Dz.U. z 2023 r. poz. 900/, niebędących jednostkami sektora finansów publicznych, oraz fundacji lub organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych.

 

Jednostki wymienione w § 38 ust. 1 Rozporządzenia zainteresowane otrzymaniem składników majątku ruchomego wymienionych w załączniku Nr 1 w formie nieodpłatnego przekazania proszone są o składanie pisemnych wniosków /zgodnie z załącznikiem Nr 2/ do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 kwietnia 2025 r. drogą elektroniczną na adres:

e-mail: bielskiplastyk@bielskiplastyk.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza: /ZSP_Bielsko_Biala_0930/SkrytkaESP

Adres do e-Doręczeń (ADE): AE:PL-38036-70042-BDSEU-22

w tytule wiadomości „Nieodpłatne przekazanie składników majątku".

 

Jednostki wymienione w§ 39 ust. 1 pkt. 1 i 2 Rozporządzenia zainteresowane nabyciem składników majątków majątku ruchomego wymienionych w załączniku Nr 1 w formie darowizny proszone są o składanie pisemnych wniosków /zgodnie z załącznikiem Nr 3/ do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 kwietnia 2025  r. drogą elektroniczną na adres:

e-mail: bielskiplastyk@bielskiplastyk.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza: /ZSP_Bielsko_Biala_0930/SkrytkaESP

Adres do e-Doręczeń (ADE): AE:PL-38036-70042-BDSEU-22

w tytule wiadomości „Darowizna składników majątku".

 

Składniki rzeczowe majątku ruchomego można oglądać w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej, ul. gen. Sikorskiego 8, 43-300 Bielsko-Biała w terminie od dnia 31.03.2025 r. do dnia 04.04.2025 r. po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Justyną Moruś pod numerem telefonu 33 812 36 54.

Pisemne wnioski, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Decyzję w przedmiocie nieodpłatnego przekazania lub darowizny składników majątkowych poszczególnym jednostkom podejmuje dyrektor Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej kierując się kolejnością zgłoszonych wniosków.

Oferty będą rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty wpływu.

Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej zastrzega sobie prawo do odwołania procedury zbycia składników majątku ruchomego będącego przedmiotem ogłoszenia. Odwołanie może nastąpić w każdym momencie bez podania przyczyny.

Odbiór składnika majątkowego nastąpi po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego i na koszt podmiotu, któremu zostaną przekazane składniki majątku ruchomego.

Kontakt w kwestiach formalnych – Justyna Moruś tel. 33 812 36 54.

 

 

Załącznik Nr 1 - Wykaz składników majątku ruchomego

Załącznik Nr 2 - Wniosku o nieodpłatne przekazanie

Załącznik Nr 3 - Wniosku o dokonanie darowizny

Załącznik Nr 4 - Klauzula informacyjna

Materiały

Ogłoszenie o niedpłatnym przekazaniu lub darowiźnie
ogłoszenie​_o​_nieodpłatnym​_przekazaniu​_lub​_darowiźnie​_PLSP.pdf 0.07MB
Załącznik nr.1 Wykaz składników do likwidacji
Załacznik​_nr​_1​_PLSP​_BB​_wykaz​_składników​_do​_likwidacji.pdf 0.12MB
Wniosek o nieodpłatne przekazanie
Załącznik​_nr​_2​_-​_Wniosek​_-​_nieodpłatne​_przekazanie​_PLSP.docx 0.02MB
Wniosek o darowiznę
Załącznik​_nr​_3​_-​_Wniosek​_-​_darowizna​_PLSP.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna
Załącznik​_nr​_4​_-​_klauzula​_informacyna​_PLSP.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2025 09:51 Szymon Kłusek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Szymon Kłusek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku 1.0 31.03.2025 09:51 Szymon Kłusek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}