W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja uzupełniająca

19.08.2025

 

Terminy rekrutacji uzupełniającej w 2025 roku

  • 25 sierpnia – ostatni dzień, żeby dostarczyć wymagane dokumenty
  • 26 sierpnia – egzaminy
  • 27 sierpnia – ogłoszenie wyników

 

Dokumenty wymagane przed egzaminem

Do 25 sierpnia 2025 roku musisz dostarczyć do sekretariatu szkoły:

  • wniosek kandydata do PLSP w Jarosławiu
  • kserokopia świadectwa ukończenia ósmej klasy szkoły podstawowej
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do nauki w szkole plastycznej

Formularz wniosku można pobrać ze strony z regulaminem rekrutacji albo wziąć z sekretariatu naszej szkoły.

Nie ma jednolitego wzoru zaświadczenia lekarskiego. Zaświadczenie wystawia lekarz podstawowej opieki zdrowotnej.

Egzaminy – 26 sierpnia (wtorek)

O przyjęciu do szkoły decyduje wynik egzaminu. Zasady oceny egzaminu – w tym ilości punktów i próg zaliczeniowy – są opisane w regulaminie rekrutacji.

Jednego dnia zostaną przeprowadzone wszystkie części egzaminu – egzamin praktyczny i ustny. Szczegółowy harmonogram egzaminu podamy na stronie internetowej szkoły przed egzaminem.

Nie bierzemy pod uwagę wyników ze szkoły podstawowej.

 

Podstawa prawna

Art. 142 , art. 161 ustawy Prawo oświatowe oraz par. 13 Regulaminu rekrutacji i kwalifikacji dla kandydatów do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. S. Wyspiańskiego w Jarosławiu na rok szkolny 2025/2026

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2025 19:49 Bogusław Grzędzicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jacek Tracz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rekrutacja uzupełniająca 2.0 19.08.2025 19:53 Bogusław Grzędzicki
Rekrutacja uzupełniająca 1.0 19.08.2025 19:49 Bogusław Grzędzicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}