2025.03.24 - Zapytanie ofertowe pn. „Świadczenie usług telefonicznych PRA ISDN i BRA ISDN w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego”
24.03.2025
Gorzów Wielkopolski, dnia 24 marca 2025 r.
3038-7.262.10.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. zaprasza do złożenia ofert na: „Świadczenie usług telefonicznych PRA ISDN i BRA ISDN w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego”- zamówienie
o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, niepodlegające przepisom ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. 2024 poz. 1320).
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do:
- świadczenia usług telefonicznych dla linii Zamawiającego w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wszystkich ich rodzajów- w tym m.in.: lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i komórkowych, generowanych z i do lokalizacji Zamawiającego określonych w zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
- świadczenia usług dodatkowych takich jak: blokada połączeń wychodzących (połączenia na numery o podwyższonej opłacie), blokada prezentacji numeru wywołującego, przekierowania połączeń i innych usług dodatkowych będących
w ofercie Wykonawcy.
- Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować, że z tytułu uruchomienia usług Zamawiający nie będzie ponosił opłat za uzyskanie dostępu do sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy.
- Wykonawca będzie zobowiązany do należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
a w szczególności do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły, tj. codziennie przez całą dobę przez okres obowiązywania umowy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi, a ewentualne przerwy rozliczane będą na zasadach:
- Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną za niedotrzymanie czasów reakcji i terminów usunięcia awarii określonych w pkt 8 niniejszego zapytania ofertowego oraz właściwych parametrów technicznych, o których mowa w pkt 7 i 8 niniejszego zapytania ofertowego. Kary będą naliczane w wysokości 0,2 % wartości brutto oferty, za każdą godzinę zwłoki.
- Wykonawca nie będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych jeżeli przerwa w realizacji przedmiotu umowy została spowodowana siłą wyższą lub koniecznością dokonania niezbędnych prac technicznych, o ile Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie prac technicznych co najmniej trzy dni wcześniej.
- Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedłożoną ofertą
i obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy
z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne i ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej. - W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania wskazanych dotychczasowych zakresów numeracji DDI użytkowanych przez Zamawiającego, dla których realizowany jest przedmiot zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeniesienie tych numerów do własnej sieci, przy zapewnieniu ciągłości ich działania, przy czym zgodnie z obowiązującą obecnie umową, będzie to dla Zamawiającego bezkosztowe.
- Wykonawca zagwarantuje, że po zakończeniu czasu trwania umowy z Zamawiającym, przeniesienie numerów z sieci Wykonawcy do sieci innego operatora będzie stanowiło koszt Wykonawcy.
- Wykonawca zagwarantuje, iż usługi będące przedmiotem zamówienia nie będą świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. VolP, poprzez numery dostępowe, bramki GSM. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza realizację zadania za pomocą usługi WLR.
- W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zapewni:
a) Zachowanie odpowiednich parametrów i standardów realizowanych usług zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
b) Maksymalny czas reakcji w wypadku wystąpienia przerw w realizowaniu świadczonych usług wynoszący jedną godzinę od czasu zgłoszenia (wyjątek stanowi usunięcie awarii powstałej na skutek wystąpienia siły wyższej),
c) Czas naprawy uszkodzeń wynoszący nie dłużej niż 12 godzin od momentu zgłoszenia,
d) Ceny podane w ofercie przez Wykonawcę są cenami maksymalnymi i nie mogą być zmienione na wyższe w trakcie obowiązywania umowy. Dopuszcza się możliwość zmiany podanych cen w trakcie trwania umowy na korzystniejsze dla Zamawiającego, lecz nie może to nieść za sobą zwiększenia obciążeń finansowych dla Zamawiającego.
- Wykonawca zapewni, iż stosowane przez niego środki techniczne wykorzystywane
w związku ze świadczeniem usługi będą gwarantować bezpieczeństwo przekazu informacji w granicach możliwości technicznych. - Ilekroć w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do niego przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym
i załącznikach do niego i załączyć je do oferty. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących sposobu realizacji zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
- Termin płatności: przelewem, do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zagwarantuje świadczenie przedmiotowych usług przez czas określony, tj. 24 miesięcy.
Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług: 02 kwietnia 2025 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. WYMAGANE DOKUMENTY
- Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej, tj. posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Podstawę prawną wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych stanowi art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. 2024 poz. 1221).
- Prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) w formie skanu ww. dokumentu bądź
w formie elektronicznej/postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie skanu ww. dokumentu bądź w formie elektronicznej/postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym).
KRYTERIA OCENY OFERT
- Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto w przedmiotowym postępowaniu.
Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Pan Krzysztof Sanocki, tel. 95 7392069
Zamawiający informuje, że autoryzowaną obsługę serwisową infrastruktury telekomunikacyjnej w Prokuraturze Okręgowej oraz podległych Prokuraturach Rejonowych w: Gorzowie Wlkp., Słubicach, Sulęcinie, Międzyrzeczu i Strzelcach Kraj. świadczy firma TELEHORN Marek Tarnowski.
Oferty cenowe oraz inne wymagane dokumenty proszę nadesłać do dnia 27 marca 2025 r. na adres e-mail:
paulina.karbowiak@prokuratura.gov.pl
Materiały
Zapytanie ofertowezapytanie_ofertowe.pdf 2.55MB Załącznik nr 1
zał_1_do_telefonia_stacjonarna.docx 0.03MB Załącznik nr 2
zał__2_telefonia_stacjonarna.docx 0.03MB Projekt umowy
projekt_umowy.pdf 0.17MB