2025.03.28 - Zapytanie ofertowe pn. „Świadczenie autoryzowanej obsługi serwisowej infrastruktury telekomunikacyjnej w Prokuraturze Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz podległych Prokuraturach Rejonowych w: Gorzowie Wlkp., Międzyrzeczu, Słubicach, Strzelcach Kraj. i Sulęcinie”
28.03.2025
Gorzów Wielkopolski, dnia 28.03.2025 r.
3038.7.262.12.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim zaprasza do złożenia oferty na: „Świadczenie autoryzowanej obsługi serwisowej infrastruktury telekomunikacyjnej w Prokuraturze Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz podległych Prokuraturach Rejonowych w: Gorzowie Wlkp., Międzyrzeczu, Słubicach, Strzelcach Kraj. i Sulęcinie” - zamówienie o wartości poniżej 130 000,00zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. 2024 poz. 1320).
- Czynności serwisowe obejmują:
a/ konfigurację central telefonicznych
b/ nadzór zdalny nad pracą central
c/ diagnozowanie i usuwanie usterek, np.:
- dostarczanie bezpłatne: kabli, gniazd, jeżeli nie wymaga zakupu nowych części zamiennych, bezpłatny serwis uszkodzonych aparatów telefonicznych, urządzeń, faxów
d/ serwis wewnętrznej sieci teletechnicznej
- montaż gniazd telefonicznych
- wymiana zabezpieczeń przepięciowych
- montaż i konfiguracja nowych abonentów wewnętrznych
- montaż i konfiguracja nowych aparatów telefonicznych
- wymiana uszkodzonych kabli liniowych
- wymiana uszkodzonych kabli słuchawkowych
- przeglądy techniczne użytkowanych urządzeń telefonicznych
- przeniesienia istniejących abonentów wewnętrznych
- podłączenia nowych abonentów wewnętrznych
f/ konsultacje telefoniczne/indywidualne z właścicielem systemu
g/ dostęp telefoniczny do serwisu 24h
h/ współpracę z wybranym operatorem w celu rozwiązywania problemów technicznych
- wsparcie techniczne w sytuacjach likwidacji uszkodzeń przez operatora zewnętrznego
- wsparcie techniczne podczas podłączania nowych abonentów przez operatora zewnętrznego
- Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do zapytania ofertowego projekt umowy.
- Prace serwisowe powinny być wykonane w trybie 24 godzinnym, jeżeli wymagane będzie dostarczenie części z serwisu- max w ciągu 48 godzin.
- Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące.
- Termin płatności wynosi do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury za dany miesiąc do siedziby Zamawiającego.
Oferty cenowe obejmujące kwotę netto i brutto łącznie za wykonanie przedmiotowego zamówienia, w formie skanu ww. dokumentów bądź w formie elektronicznej/postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, proszę nadsyłać na podany adres e-mail:
paulina.karbowiak@prokuratura.gov.pl do dnia 04 kwietnia br.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę.
Osobą do kontaktów ze strony Zamawiającego jest Pan Krzysztof Sanocki: tel. 95 7392 069.
Załączniki:
projekt umowy
Materiały
zapytanie_ofertowezapytanie_ofertowe.pdf 1.04MB projekt_umowy
projekt_umowy.pdf 0.14MB