W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

wymiana zużytych elementów instalacji oświetlenia ewakuacyjno – awaryjnego

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:3033-7.262.314.2023
  • Data rozpoczęcia: 06.12.2023

Materiały

zapytanie ofertowe
3033-72623142023​_​_zapytanie​_ofertowedocx.pdf 0.19MB
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
3033-7262​_3142023​_​_Zał​_nr​_1​_​_zestawienie​_elementow​_do​_wymiany.docx 0.02MB
Formularz ofertowy
3033-72623142023​_​_zał​_nr​_2​_​_formularz​_ofertowy.xlsx 0.02MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
3033-72623142023​_informacja​_o​_wyborze​_ofertydocx.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.12.2023 14:24 Joanna Grzywnowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Małgorzata Jasińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
wymiana zużytych elementów instalacji oświetlenia ewakuacyjno – awaryjnego 3.0 12.02.2024 07:36 Anna Szechowska
wymiana zużytych elementów instalacji oświetlenia ewakuacyjno – awaryjnego 2.0 13.12.2023 10:50 Joanna Grzywnowicz
wymiana zużytych elementów instalacji oświetlenia ewakuacyjno – awaryjnego 1.0 06.12.2023 14:24 Joanna Grzywnowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}