W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

2011 r.

Sprzątanie Tatr 2011

16. 09.2011 roku klasy II a oraz II b wybrały się na wycieczkę w Tatry pt. "Sprzątanie Tatr". Opiekunami były panie: Agnieszka Pacura, Małgorzata Niemczyk, Maria Sułowska i Hortensja Frankowska.

Wyjazd z Krakowa był o godzinie 6.30. Jechaliśmy ponad 3,5 godzin. Około 10.30 zostawiliśmy bagaże w ośrodku i pojechaliśmy busami na szlak turystyczny. Weszliśmy na Halę Gąsienicową i rozpoczęliśmy "sprzątanie świata". Idąc mogliśmy podziwiać piękne widoki i bogatą roślinność. Byliśmy nad Czarnym Stawem oraz oglądaliśmy miejsce, w którym zginął Mieczysław Karłowicz. Wieczorem zostaliśmy zakwaterowani w pokojach.

Następnego dnia zwiedzaliśmy Atmę - willę Karola Szymanowskiego. Przy tej okazji krótki koncert fortepianowy dały: Anna Łakomy, Klaudia Kluczkiewicz i Maria Słysz. Po zwiedzeniu tego uroczego miejsca udaliśmy się na "Kalatówki".

Trzeciego dnia byliśmy w pięknym, góralskim kościele na szlaku górskim. Po mszy świętej poszliśmy na polanę. Była piękna pogoda i można było podziwiać krajobraz górski, leżąc na trawie wśród owiec. O godzinie 17.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną. W Krakowie byliśmy koło godziny 21.30.

Wycieczka była bardzo udana. Wszyscy świetnie się zintegrowali. Mamy nadzieję na więcej takich wycieczek.