Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Inowrocławiu
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. J. Zarębskiego w Inowrocławiuzobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psminowroclaw
- Data publikacji strony internetowej: 1 czerwca 2021
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 19 lutego 2025
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Niedostępne treści
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
Niezgodność z załącznikiem
- ze względu na sukcesywne doszkalanie pracowników, co skutkuje, iż na dzień wystawienia deklaracji nie jest możliwe uzyskanie wszystkich dokumentów w pełni dostępnych cyfrowo,
- powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- część filmów może nieposiadać napisów i audiodeskrypcji,
Treści nieobjęte przepisami
Nadmierne koszty
ocena
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
19 lutego 2025
Przygotowanie deklaracji dostępności
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
Skróty klawiszowe
Na stronie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Szymon Kościkiewicz.
- E-mail: administrator@psmino.com.pl
- Telefon: +48 523 574 650
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Skargi i odwołania
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi 1 wejście przy ul. Kilińskiego 16 a z poziomu ulicy.
Na parterze znajdują się dostępne dla osób na wózkach: Sala Koncertowa, Sala Kameralna, Toaleta, Szatnia, sala do prowadzenia indywidualnych zajęć z uczniami , sala do zajęć zbiorowych z przedmiotów ogólnomuzycznych.
Korytarze i hol na parterze umożliwiają komunikację i swobodne poruszanie się osób niepełnosprawnych.
Na piętrze znajdują się sale do prowadzenia zajęć z uczniami oraz sale do ćwiczeń ,sale do zajęć zbiorowych z przedmiotów ogólnomuzycznych.
Dostępność architektoniczna: architektura
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma windy.
W budynku szkoły nie ma pętli indukcyjnej, oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania na miejscu ani online z pomocy tłumacza języka migowego.
Przed budynkiem są wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku jest toaleta przystosowana dla osób na wózkach inwalidzkich oraz niepełnosprawnych.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich www.rpo.gov.pl (http://www.rpo.gov.pl)
Aplikacje mobilne
Szkoła nie posiada aplikacji mobilnej
Pozostałe informacje
- Pierwsza publikacja:
- 04.08.2022 09:55 Szymon Kościkiewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Szymon Kościkiewicz
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 19.02.2025 10:53 Szymon Kościkiewicz |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 19.02.2025 10:45 Szymon Kościkiewicz |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 31.03.2023 09:49 Szymon Kościkiewicz |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 31.03.2023 09:47 Szymon Kościkiewicz |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 31.03.2023 09:45 Szymon Kościkiewicz |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 04.08.2022 09:55 Szymon Kościkiewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP